Gå til innhold

Webmaster..Innlegg i strid med doktoronlines hvaforno?


Nellie

Anbefalte innlegg

Nå klarer jeg ikke se på det tomme hullet lenger..*s*

Når man skriver eller svarer på innlegg her, så står det under:

Innlegg i strid med Doktor Onlines........... Kan medføre utestengning fra Doktor Online.

I strid med Doktor Onlines hvaforno?

Og når jeg først har deg på tråden....Hvorfor vises ikke linker vi skriver i innlegg på forhåndsvisninga?

Ha en ellers fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har Dude allerede gjort oppmerksom på. Webbis sa at han skulle fikse det.

Okay..har vist ikke lest godt nok gjennom da...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay..har vist ikke lest godt nok gjennom da...*s*

Næsj..Hvem gidder å lese alt på webmasterforum. Er nok bare meg som tilfeldigvis har dumpet borti det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står "Regelverk".

Hvis man tar en kikk på kildekoden:

vlink="#ffffff" alink="#808080" (...) >

...så ser man at linkfargene er satt til "ffffff" - eller hvit.

Hvit tekst på hvit bakgrunn er ikke så veldig synlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står "Regelverk".

Hvis man tar en kikk på kildekoden:

vlink="#ffffff" alink="#808080" (...) >

...så ser man at linkfargene er satt til "ffffff" - eller hvit.

Hvit tekst på hvit bakgrunn er ikke så veldig synlig :-)

Regnet med det var regelverk, *s* men jeg klarer ikke la være og henge meg opp i slike "småfeil" *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest webmaster

Skjønner du synes det haster med å få rettet opp dette, men dessverre (heldigvis) har de fleste av Doktoronlines ansatte fri i helgen. Du må nok smøre deg med tålmodighet:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du synes det haster med å få rettet opp dette, men dessverre (heldigvis) har de fleste av Doktoronlines ansatte fri i helgen. Du må nok smøre deg med tålmodighet:-).

Nå blir jeg litt nysgjerrig her...

Hva slags utdannelse har dere to som bytter på nicket "webmaster" ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg litt nysgjerrig her...

Hva slags utdannelse har dere to som bytter på nicket "webmaster" ? :-)

Den ene er vel medisiner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene er vel medisiner..

Ok... Det er iallefall tydelig at de ikke er særlig datakyndige.

Ser ut som DOL har "Webmaster, Teknisk støtte" og "Webmaster, design" som har en del IT-faglige kunnskaper, og som om "webmaster"'ene i meget stor grad mangler dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Ok... Det er iallefall tydelig at de ikke er særlig datakyndige.

Ser ut som DOL har "Webmaster, Teknisk støtte" og "Webmaster, design" som har en del IT-faglige kunnskaper, og som om "webmaster"'ene i meget stor grad mangler dette.

Webmasterfunksjonen på vår tjeneste er altfor omfattende til at en person alene kan ha ansvar for det hele. Derfor er oppgavene fordelt mellom flere, slik at vi har hvert vårt ansvarsområde.

Teknisk, design og programmeringsmessige oppgaver er det egne folk som har ansvar for. Mail/ kontakt med brukerne, pass av forum samt andre administrative oppgaver som man ikke trenger fullt så mange datakunnskaper for å gjøre, er oppgaver som ivaretas av andre.

Webmaster er valgt som en fellesnevner for alle disse funksjonene slik at brukerne skal slippe å ha mange forskjellige å forholde seg til. Alle henvendelser om problemer av f.eks. teknisk art blir videresendt til rett person og besvart så snart vedkommende har mulighet. Derfor tar det tid før slike spørsmål får svar utenom vanlig arbeidstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...