frezia Skrevet 7. juli 2000 Skrevet 7. juli 2000 Ja, dette har jeg skrevet 7. juli 2000, så de som leser dette, ser at forumet er oppe å gå igjen!! 0 Siter
flisa Skrevet 7. juli 2000 Skrevet 7. juli 2000 Ja, dette har jeg skrevet 7. juli 2000, så de som leser dette, ser at forumet er oppe å gå igjen!! ...men det er lur vei for å finne det da! Jeg måtte gå på "Nye innlegg i enkelt forum" Har gått ned 6 kilo jeg etter at det forumet ble borte! hehe 0 Siter
Gjest Christian Anker, lege Skrevet 7. juli 2000 Skrevet 7. juli 2000 Den forumgruppen kommer snart tilbake. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest stellapolaris Skrevet 14. juli 2000 Skrevet 14. juli 2000 ...men det er lur vei for å finne det da! Jeg måtte gå på "Nye innlegg i enkelt forum" Har gått ned 6 kilo jeg etter at det forumet ble borte! hehe Så flink du har vært flisa ! Hvordan har du gjort det ? Jeg skal også begynne å slanke meg - skal ned 10-15kg og tenkte å gå på Cambridge-kur. Håper du ikke legger på deg når som forumet er tilbake, da ! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.