Gjest Snoopygirl Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Hei! Noen som har oppskriften på playdo? På forhånd takk! 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Hjemmelaget modell-leire Det kanskje er Playdoo-leire du tenker på. Jeg har gjort det flere ganger og det fungerer bra. Etter en tid kan den bli litt klissete, men da er det bare å gjöre en ny sats. Mye billigere enn å kjöpe. Playdoo 2 dl salt 4 dl vetemjöl 2 msk alun eller citronsyra 5 dl kokhett vatten 2 msk matolja ev karamellfärg 0 Siter
Gjest Snoopygirl Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Hjemmelaget modell-leire Det kanskje er Playdoo-leire du tenker på. Jeg har gjort det flere ganger og det fungerer bra. Etter en tid kan den bli litt klissete, men da er det bare å gjöre en ny sats. Mye billigere enn å kjöpe. Playdoo 2 dl salt 4 dl vetemjöl 2 msk alun eller citronsyra 5 dl kokhett vatten 2 msk matolja ev karamellfärg Takk for oppskriften, det er sånn jeg mener. Men hva er msk? Citronsyre - fåes det kjøpt i en vanlig matbutikk, er det sånn pulver? Takk igjen... 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Takk for oppskriften, det er sånn jeg mener. Men hva er msk? Citronsyre - fåes det kjøpt i en vanlig matbutikk, er det sånn pulver? Takk igjen... Det vet jeg dessverre ikke. Så denne oppskriften for lenge siden på forumet og bare kopierte den og lagret den i word. Ikke prøvd den selv enda. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Takk for oppskriften, det er sånn jeg mener. Men hva er msk? Citronsyre - fåes det kjøpt i en vanlig matbutikk, er det sånn pulver? Takk igjen... msk er nok matskje, altså spiseskje. Så vidt jeg vet, får man kjøpt sitronsyre i dagligvarebutikker. 0 Siter
Gjest hvorfor det Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Det vet jeg dessverre ikke. Så denne oppskriften for lenge siden på forumet og bare kopierte den og lagret den i word. Ikke prøvd den selv enda. "Jeg har gjort det flere ganger og det fungerer bra. Etter en tid kan den bli litt klissete, men da er det bare å gjöre en ny sats. Mye billigere enn å kjöpe." Hvorfor skriver du det da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.