Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken rase er bikkja til Frazier? Spør for dattera mi, jeg har aldri sett programmet jeg!!!!!

Fortsetter under...

Skrevet

Tror den er en Parson Russel Terrier eller Jack Russel Terrier. (Russel skrives for sikkerhets skyld med enten en eller to l'er). Det er to raser som omtales litt om hverandre. Noen steder står det oppgitt som to ulike raser, andre steder som to navn på samme rase. Men iflg. NKK (Norsk Kennel Klubb) er det to ulike raser.

Du kan for øvrig lese litt om det her: http://parsonrussell.no/faq.htm#Hva%20er%20forskjellen%20på%20parson%20russell%20terrier%20og%20jack%20russell%20terrier?

tigertrollet
Skrevet

Parson Jack Russel.Det er sånne med lapp foran øyet :-)

Skrevet

Det skal visst være to l'er i Russell har jeg funnet ut nå.

Og det er en rase som ikke anbefales for førstegangs hunde-eiere, hvis hun vurderer å skaffe seg en sånn en? De er tøffe som få.

På den linken jeg la ved i sta står det noe om det der, bl.a. hvorfor de er som de er, beintøffe av natur. Om hun vil hilse på en sånn hund, så har (hadde?) dama i Panda Kina butikken høyt oppe på Grünerløkka en sånn en. :-) http://gul.no/BV-10644

Skrevet

Kjært barn har visst mange navn. :-) Se svaret mitt under her.

tigertrollet
Skrevet

Kjært barn har visst mange navn. :-) Se svaret mitt under her.

Ja, så svaret ditt etterpå:)

Jeg skrev visst navnet også feil..

Hehe, for å korrigere meg selv..: jeg er sikker på at hunden er en Parson et-eller-annet jaffal;-) Ikke en Jack Russell.

Annonse

Skrevet

Tror den er en Parson Russel Terrier eller Jack Russel Terrier. (Russel skrives for sikkerhets skyld med enten en eller to l'er). Det er to raser som omtales litt om hverandre. Noen steder står det oppgitt som to ulike raser, andre steder som to navn på samme rase. Men iflg. NKK (Norsk Kennel Klubb) er det to ulike raser.

Du kan for øvrig lese litt om det her: http://parsonrussell.no/faq.htm#Hva%20er%20forskjellen%20på%20parson%20russell%20terrier%20og%20jack%20russell%20terrier?

Hun takker for svaret :o)

Skrevet

tigertrollet
Skrevet

Så nå vet du hva som troner øverst på ønskelista til datteren din:o))

Skrevet

Så nå vet du hva som troner øverst på ønskelista til datteren din:o))

Det var nok heller kjæresten. Vi er barnevakt for en Bison Frisè og han er drittlei av den fillebikkja *LOL* Men den er søt den altså om enn noe dum.

Jeg tror de begynner å bli svette av å lufte den 3 ganger om dagen. Det MÅ de ellers blir jeg skikkelig sinna.

Hunder skal ut på tur enten man eier dem eller låner dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...