Gå til innhold

Anbefalte innlegg

lyskrysset

Er en gutt på 21 år som sliter en del med dette. Har pågått siden førsten av desember i fjor. Har hatt det regelmessig med 3 ukers mellomrom til slutten av februar. Så kom det tilbake nå 1. mai. Den første delen av sæden er normal.Så kommer det bare blod, uten tegn til sæd. Når dette skjer merker jeg en stor ømhet på høyre side av pungen, eller pungen generelt. Steinene virker for meg normale. Har vært hos lege med det og tatt forskjellige prøver, men legen min får ikke gitt noe ordentlig svar. Har testet meg for kjønnssykdommer og de har vært negative. Sæden min har siden sommeren vært veldig tynn, ikke fast og fin. Heller mer klart som vann på en måte. Kan du hjelpe meg med dette? Eventuelt gi et bedre svar på hva det kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145357-blod-i-s%C3%A6d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Synes det er rimelig at du får tilsyn av en urolog, det bør kanskje taes ultralyd av pungen siden du har smerter. Mest sannsynlig dreier det seg om et ufarlig lite blodkar som sprenges. I mellomtiden kan du forsøke hvordan det går dersom du har daglige utløsninger, men uten at penis stimuleres for "hardt".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145357-blod-i-s%C3%A6d/#findComment-923130
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...