Gå til innhold

Er jeg den eneste sløve studenten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj, nei det hadde ikke jeg fått med meg heller...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Oj, nei det hadde ikke jeg fått med meg heller...

Skummelt at det ikke er opplyst bedre, fant det ut helt tilfeldig ved å lese en artikkel i byens gratisavis...

Gjest gammel student
Skrevet

Trodde ikke det fantes studenter som ikke satte seg inn i hva lånekassa har av tilbud og krav. Det er jo pengene våre det er snakk om...

Skrevet

Trodde ikke det fantes studenter som ikke satte seg inn i hva lånekassa har av tilbud og krav. Det er jo pengene våre det er snakk om...

Jeg vet ingenting om hva slags tilbud de har og krav de stiller. Kanskje jeg begynner å følge bedre med når jeg skal tilbakebetale lånet. Nå er jeg fornøyd bare jeg får penger å leve av mens jeg studerer.

Gjest siria
Skrevet

Skummelt at det ikke er opplyst bedre, fant det ut helt tilfeldig ved å lese en artikkel i byens gratisavis...

Nei, dette hadde ikke jeg sett heller. Mulig jeg har fått et brev om det, men det har ikke jeg lest.... Gidder ikke bry meg, før jeg må betale det tilbake.

Bente831365380491
Skrevet

Det visste ikke jeg heller! Men uansett, det er sikkert noe som er som før uansett. Nå er det jo slik at lån blir gjort om til stipend når du består eksamen, uavhengig av når du består den. De fortsetter helt sikkert med den ordningen..... Og hittil har man kunnet få 30000 i stipend, nå kan man få 32000, så det er jo bra!

Gjest girlie22
Skrevet

nei, kanskje ikke helt fått med meg det der.. Men vi skal vel ikke stryke, skal vi det? neeeeeeei..

Skrevet

Ikke jeg heller..får aldri med meg sånt..

Fikk vite nå (etter snart fire år på skole) at man kan få refundert legetimer som student..Irriterende fordi jeg har hatt et par ganske dyre undersløkelser av hue' !!

(hmm, sammenheng..?*lol*)

Skrevet

Tja, jeg fikk det iallefall med meg, var ramaskrik her og der og så stilnet det hele.