Gjest reiser'n Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Har vunnet 2 reisesjekker til en verdi på 500,- stk. Disse må jeg bruke på 2 forskjellige bestillinger. Eller? Iallefall, noen tips til hvor jeg skal dra? 0 Siter
Gemini Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Jeg ville da tro at de to reisesjekkene kan brukes på en og samme reise? Men siden du skriver Prisma i overskriften går jeg ut fra at dette er hos Prisma Tours (eller hva det heter?). Hvorfor ikke ringe/maile de og spørre om vilkårene? Selv ville jeg reist til Chios, en nydelig øy i Hellas, men du får nok andre tips her også! :-) 0 Siter
mum Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Jeg ville da tro at de to reisesjekkene kan brukes på en og samme reise? Men siden du skriver Prisma i overskriften går jeg ut fra at dette er hos Prisma Tours (eller hva det heter?). Hvorfor ikke ringe/maile de og spørre om vilkårene? Selv ville jeg reist til Chios, en nydelig øy i Hellas, men du får nok andre tips her også! :-) Hver sjekk må brukes på to forskjellige bestillinger og du må bestille reise for to pr. sjekk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.