Gå til innhold

Webmaster


Gjest tante pose

Anbefalte innlegg

Gjest tante pose

Jeg ber deg nok en gang og slette mitt innlegg om MBD kontra Asperger Syndrom Skrevet under bokstsavbarn og barnemedisin 2/1-2001. Eller redigere bort en linje, men etter det jeg har forstått finnes ikke den muligheten!

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muligheten er der - det er bare "webmaster" som ikke har kompetanse til det. "Webmaster, Teknisk støtte" kan gjøre dette manuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Muligheten er der - det er bare "webmaster" som ikke har kompetanse til det. "Webmaster, Teknisk støtte" kan gjøre dette manuelt.

Det at vi ikke redigerer innlegg har slett ikke med manglende kompetanse å gjøre, Singularity. Det er derimot av kapasitetshensyn vi har valgt å ikke gjøre slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at vi ikke redigerer innlegg har slett ikke med manglende kompetanse å gjøre, Singularity. Det er derimot av kapasitetshensyn vi har valgt å ikke gjøre slikt.

Ok :-)

Har imidlertid fått inntrykk av dine svar på andres innlegg av at de er av typen "vi har dessverre ikke denne muligheten lenger".

Dette er det i utgangspunktet langt mer naturlig å tolke dithen at det er tekniske løsninger som dere ikke lenger har, heller enn at dere av kapasitetshensyn har valgt å følge en policy der dere velger å ikke gjøre de mer tidkrevende arbeidsoppgavene på "oppdrag" fra enkeltbrukere som tidvis kan være uforholdsmessig krevende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...