Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg til bikinisesongen. Er slank, men har masse celluliter på lårene. I fjor gikk jeg i laaang shorts hele sommeren. Skulle ønske det gikk an å redusere det litt. Har prøvd et par kremer, men det hjelper itteno. Er det noen som har prøvd noe som hjelper?

Fortsetter under...

Angela1365380318
Skrevet

Tv2 hjelper deg hadde nettop en test. De kom frem til at ingen av kremene egentlig hjalp, men noen var bedre en andre.

Ingen fikk smil, det beste var (en strek) sint fjes.

Jeg har hørt at mosjon hjelper litt, for å få igang blod sirkulasjonen, og hard masasje.

Comet og andre dyre kremer kan redusere omkrensen rundt lårene noe, men med en gang du slutter med kremen, går du tilbake til slik du var før.

serendipity
Skrevet

Lymfedranasje hjelper, garantert!

Skrevet

Jeg leste bittelitt om det i siste nummer av Henne, og hvis jeg husker rett så var det forskjell på om celulittene skyldtes ditten eller datten? (Arv kontra overvekt?? husker ikke helt...)

Men jeg ble jo litt fristet! Hvor mye koster det sånn omtrent? Hvor mange ganger/hvor ofte må man gå? Usikker på hvor mye tid jeg har til dette i en travel hverdag! :-(((

serendipity
Skrevet

Jeg leste bittelitt om det i siste nummer av Henne, og hvis jeg husker rett så var det forskjell på om celulittene skyldtes ditten eller datten? (Arv kontra overvekt?? husker ikke helt...)

Men jeg ble jo litt fristet! Hvor mye koster det sånn omtrent? Hvor mange ganger/hvor ofte må man gå? Usikker på hvor mye tid jeg har til dette i en travel hverdag! :-(((

Det koster fra 450-600 per. gang. Du ser resultater etter 2 ganger. Selv tok jeg 10 ganger og de så og si borte (jeg hadde mest på lår og rumpe). Jeg har ike holdt det ved like med en behandlig i måneden,og har ikke gjeort det på ett år, og er derfor desverre nesten tilbake til utg. punktet.

Men at det funker DET er helt sikkert! Men dyrt, og så tar det 1 time, og du bør nok har 2 behandlinger i uken i iallefall 3 uker,og så en gang per. måned.

Skrevet

Det koster fra 450-600 per. gang. Du ser resultater etter 2 ganger. Selv tok jeg 10 ganger og de så og si borte (jeg hadde mest på lår og rumpe). Jeg har ike holdt det ved like med en behandlig i måneden,og har ikke gjeort det på ett år, og er derfor desverre nesten tilbake til utg. punktet.

Men at det funker DET er helt sikkert! Men dyrt, og så tar det 1 time, og du bør nok har 2 behandlinger i uken i iallefall 3 uker,og så en gang per. måned.

Tusen takk for svar! :-))

Annonse

Gjest Terakotta
Skrevet

er det vondt?

serendipity
Skrevet

er det vondt?

Neeeei *drar litt på det*

Litt ubehagelig de første 2 gangene, etterpå kjennes det bare deilig ut.Men vondt?? Nei, det er det ikke.

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg har et sånt massasjeapparat, kostet ca 1200 kr, og jeg har ikke brukt den... men den skal visst funke.... :-)

Gjest Terakotta
Skrevet

Jeg har et sånt massasjeapparat, kostet ca 1200 kr, og jeg har ikke brukt den... men den skal visst funke.... :-)

jeg har på en måte bestilt et...

Gjest mor i juni
Skrevet

jeg har på en måte bestilt et...

Sånn Cellesse Sense Active? Ser ut som en kjempe data-mus.. :-)

Gjest Terakotta
Skrevet

Sånn Cellesse Sense Active? Ser ut som en kjempe data-mus.. :-)

vet ikke hvordan den ser ut, -det er søstren min som har bestilt gjennom "knaer'n" sin .)

Skrevet

Neeeei *drar litt på det*

Litt ubehagelig de første 2 gangene, etterpå kjennes det bare deilig ut.Men vondt?? Nei, det er det ikke.

Kopping skal gjøre samme nytten - da bruker man "manuelt vakum" ved hjelp av en sugekopp. Lurer på om man kan gjøre det selv?? Og i såfall: Hvor får man kjøpt slik sugekopp??

Annonse

serendipity
Skrevet

Kopping skal gjøre samme nytten - da bruker man "manuelt vakum" ved hjelp av en sugekopp. Lurer på om man kan gjøre det selv?? Og i såfall: Hvor får man kjøpt slik sugekopp??

Hmm... aner ikke. Men lymfedrenasje er jo kopper som suges inntil kroppen med vakum (maskindrevet). Kopping aner jeg ikke noe om. MEN regelmessig mosjon er den beste lymfedrenasjen... desverre ;-)

Skrevet

Hmm... aner ikke. Men lymfedrenasje er jo kopper som suges inntil kroppen med vakum (maskindrevet). Kopping aner jeg ikke noe om. MEN regelmessig mosjon er den beste lymfedrenasjen... desverre ;-)

Så et program om kopping. Man hadde da en slags glass-tut, og i den andre enden en stor gummi-"kule". Damen som drev med kopping klemte gummien sammen, satte glasstuten på kroppen, og beveget dette rundt på kroppen. Hun snakket mye om alle kursene hun hadde gått på og at det var viktig at man visste hva man gjorde. Men selv om fagfolk sikkert kan gjøre det bedre - ikke minst at de kommer til over alt og har mye mer rutine på dette, så kan jeg ikke se at du kan gjøre noe farlig eller alvorlig galt ved å gjøre det selv....

Skrevet

Advarsel.

Lymfedrenasje hjelper men det er ikke bra å ta ved visse sykdommer og dårlige nerver.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

siterer: "MEN regelmessig mosjon er den beste lymfedrenasjen... desverre ;-)

--------------------------

Jeg ville heller sagt: heldigvis. Det hjelper dessuten for det meste. Er dere late, jenter?

;p

serendipity
Skrevet

Advarsel.

Lymfedrenasje hjelper men det er ikke bra å ta ved visse sykdommer og dårlige nerver.

Stemmer...De som er gravide og ammende skal heller ikke gjøre det.

serendipity
Skrevet

siterer: "MEN regelmessig mosjon er den beste lymfedrenasjen... desverre ;-)

--------------------------

Jeg ville heller sagt: heldigvis. Det hjelper dessuten for det meste. Er dere late, jenter?

;p

JA!!! ingen problemer med å innrømme det...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

JA!!! ingen problemer med å innrømme det...

men tenk på alle pengene du sparer hvis du unngår lymfedrenasje, sykdommer, behandling, overvekt, fettsuging, ansiktsløfting, skifte garderobe for klesstørelsen går opp flere nr., og dessuten trøsterøyking, trøstekjøp..... *fleiper*. Men det hjelper jo mot det meste å trene, og ikke minst blir humøret og livsmotet veldig mye bedre hvis du kan trene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...