Sara-rusk Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Gruer meg til bikinisesongen. Er slank, men har masse celluliter på lårene. I fjor gikk jeg i laaang shorts hele sommeren. Skulle ønske det gikk an å redusere det litt. Har prøvd et par kremer, men det hjelper itteno. Er det noen som har prøvd noe som hjelper? 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Tv2 hjelper deg hadde nettop en test. De kom frem til at ingen av kremene egentlig hjalp, men noen var bedre en andre. Ingen fikk smil, det beste var (en strek) sint fjes. Jeg har hørt at mosjon hjelper litt, for å få igang blod sirkulasjonen, og hard masasje. Comet og andre dyre kremer kan redusere omkrensen rundt lårene noe, men med en gang du slutter med kremen, går du tilbake til slik du var før. 0 Siter
morsan Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Lymfedranasje hjelper, garantert! Jeg leste bittelitt om det i siste nummer av Henne, og hvis jeg husker rett så var det forskjell på om celulittene skyldtes ditten eller datten? (Arv kontra overvekt?? husker ikke helt...) Men jeg ble jo litt fristet! Hvor mye koster det sånn omtrent? Hvor mange ganger/hvor ofte må man gå? Usikker på hvor mye tid jeg har til dette i en travel hverdag! :-((( 0 Siter
serendipity Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Jeg leste bittelitt om det i siste nummer av Henne, og hvis jeg husker rett så var det forskjell på om celulittene skyldtes ditten eller datten? (Arv kontra overvekt?? husker ikke helt...) Men jeg ble jo litt fristet! Hvor mye koster det sånn omtrent? Hvor mange ganger/hvor ofte må man gå? Usikker på hvor mye tid jeg har til dette i en travel hverdag! :-((( Det koster fra 450-600 per. gang. Du ser resultater etter 2 ganger. Selv tok jeg 10 ganger og de så og si borte (jeg hadde mest på lår og rumpe). Jeg har ike holdt det ved like med en behandlig i måneden,og har ikke gjeort det på ett år, og er derfor desverre nesten tilbake til utg. punktet. Men at det funker DET er helt sikkert! Men dyrt, og så tar det 1 time, og du bør nok har 2 behandlinger i uken i iallefall 3 uker,og så en gang per. måned. 0 Siter
morsan Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Det koster fra 450-600 per. gang. Du ser resultater etter 2 ganger. Selv tok jeg 10 ganger og de så og si borte (jeg hadde mest på lår og rumpe). Jeg har ike holdt det ved like med en behandlig i måneden,og har ikke gjeort det på ett år, og er derfor desverre nesten tilbake til utg. punktet. Men at det funker DET er helt sikkert! Men dyrt, og så tar det 1 time, og du bør nok har 2 behandlinger i uken i iallefall 3 uker,og så en gang per. måned. Tusen takk for svar! :-)) 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Det koster fra 450-600 per. gang. Du ser resultater etter 2 ganger. Selv tok jeg 10 ganger og de så og si borte (jeg hadde mest på lår og rumpe). Jeg har ike holdt det ved like med en behandlig i måneden,og har ikke gjeort det på ett år, og er derfor desverre nesten tilbake til utg. punktet. Men at det funker DET er helt sikkert! Men dyrt, og så tar det 1 time, og du bør nok har 2 behandlinger i uken i iallefall 3 uker,og så en gang per. måned. er det vondt? 0 Siter
serendipity Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 er det vondt? Neeeei *drar litt på det* Litt ubehagelig de første 2 gangene, etterpå kjennes det bare deilig ut.Men vondt?? Nei, det er det ikke. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Jeg har et sånt massasjeapparat, kostet ca 1200 kr, og jeg har ikke brukt den... men den skal visst funke.... :-) 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Jeg har et sånt massasjeapparat, kostet ca 1200 kr, og jeg har ikke brukt den... men den skal visst funke.... :-) jeg har på en måte bestilt et... 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 jeg har på en måte bestilt et... Sånn Cellesse Sense Active? Ser ut som en kjempe data-mus.. :-) 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Sånn Cellesse Sense Active? Ser ut som en kjempe data-mus.. :-) vet ikke hvordan den ser ut, -det er søstren min som har bestilt gjennom "knaer'n" sin .) 0 Siter
morsan Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Neeeei *drar litt på det* Litt ubehagelig de første 2 gangene, etterpå kjennes det bare deilig ut.Men vondt?? Nei, det er det ikke. Kopping skal gjøre samme nytten - da bruker man "manuelt vakum" ved hjelp av en sugekopp. Lurer på om man kan gjøre det selv?? Og i såfall: Hvor får man kjøpt slik sugekopp?? 0 Siter
serendipity Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Kopping skal gjøre samme nytten - da bruker man "manuelt vakum" ved hjelp av en sugekopp. Lurer på om man kan gjøre det selv?? Og i såfall: Hvor får man kjøpt slik sugekopp?? Hmm... aner ikke. Men lymfedrenasje er jo kopper som suges inntil kroppen med vakum (maskindrevet). Kopping aner jeg ikke noe om. MEN regelmessig mosjon er den beste lymfedrenasjen... desverre ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Hmm... aner ikke. Men lymfedrenasje er jo kopper som suges inntil kroppen med vakum (maskindrevet). Kopping aner jeg ikke noe om. MEN regelmessig mosjon er den beste lymfedrenasjen... desverre ;-) Så et program om kopping. Man hadde da en slags glass-tut, og i den andre enden en stor gummi-"kule". Damen som drev med kopping klemte gummien sammen, satte glasstuten på kroppen, og beveget dette rundt på kroppen. Hun snakket mye om alle kursene hun hadde gått på og at det var viktig at man visste hva man gjorde. Men selv om fagfolk sikkert kan gjøre det bedre - ikke minst at de kommer til over alt og har mye mer rutine på dette, så kan jeg ikke se at du kan gjøre noe farlig eller alvorlig galt ved å gjøre det selv.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Lymfedranasje hjelper, garantert! Advarsel. Lymfedrenasje hjelper men det er ikke bra å ta ved visse sykdommer og dårlige nerver. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Hmm... aner ikke. Men lymfedrenasje er jo kopper som suges inntil kroppen med vakum (maskindrevet). Kopping aner jeg ikke noe om. MEN regelmessig mosjon er den beste lymfedrenasjen... desverre ;-) siterer: "MEN regelmessig mosjon er den beste lymfedrenasjen... desverre ;-) -------------------------- Jeg ville heller sagt: heldigvis. Det hjelper dessuten for det meste. Er dere late, jenter? ;p 0 Siter
serendipity Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Advarsel. Lymfedrenasje hjelper men det er ikke bra å ta ved visse sykdommer og dårlige nerver. Stemmer...De som er gravide og ammende skal heller ikke gjøre det. 0 Siter
serendipity Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 siterer: "MEN regelmessig mosjon er den beste lymfedrenasjen... desverre ;-) -------------------------- Jeg ville heller sagt: heldigvis. Det hjelper dessuten for det meste. Er dere late, jenter? ;p JA!!! ingen problemer med å innrømme det... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 JA!!! ingen problemer med å innrømme det... men tenk på alle pengene du sparer hvis du unngår lymfedrenasje, sykdommer, behandling, overvekt, fettsuging, ansiktsløfting, skifte garderobe for klesstørelsen går opp flere nr., og dessuten trøsterøyking, trøstekjøp..... *fleiper*. Men det hjelper jo mot det meste å trene, og ikke minst blir humøret og livsmotet veldig mye bedre hvis du kan trene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.