Heffalomp Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Typisk! Siste episode, og så slår uværet ut parabolen! Fikk dermed ikke se hvordan serien sluttet!!! Fikk med meg at Fleur giftet seg med var det Michael han het? Men hva skjedde etter det? Fikk de to elskede hverandre til slutt? 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Nei, de gikk hver til sitt! Tror kanskje Fleur kom best ut av det, vi så i hvert fall at hun smilte da hun dro på bryllups-reise, etter å ha sett trist ut gjennom hele bryllupet.. Irene tok Soames i hånden, hun skulle nemlig selge huset og forlate landet. Soames var en meget lykkelig mann, da han endelig fikk hennes tilgivelse! mvh 0 Siter
morsan Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Det var ihvertfall mye der som var annerledes enn boka (bøkene), så det er ikke vits i å lese dem for å få vite alt som skjedde! Men Pås har vel gitt deg hovedtrekkene.... 0 Siter
Atene Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Den serien var skikkelig dårlig i forhold til bøkene. Bøkene fortsetter en stund etter der hvor serien sluttet. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Nei, de gikk hver til sitt! Tror kanskje Fleur kom best ut av det, vi så i hvert fall at hun smilte da hun dro på bryllups-reise, etter å ha sett trist ut gjennom hele bryllupet.. Irene tok Soames i hånden, hun skulle nemlig selge huset og forlate landet. Soames var en meget lykkelig mann, da han endelig fikk hennes tilgivelse! mvh Tenke seg til - om noen fulgte med på komiseriem Kar for sin kilt i fjor, så var det faktisk hun som der var slottsfrue, som var Fleur i Forsytesagaen forrige gang! Tida går. Men jeg støtter dette at bøkene er bedre. 0 Siter
Atene Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Tenke seg til - om noen fulgte med på komiseriem Kar for sin kilt i fjor, så var det faktisk hun som der var slottsfrue, som var Fleur i Forsytesagaen forrige gang! Tida går. Men jeg støtter dette at bøkene er bedre. Det verste er at jeg er gammel nok til å huske det... 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Tenke seg til - om noen fulgte med på komiseriem Kar for sin kilt i fjor, så var det faktisk hun som der var slottsfrue, som var Fleur i Forsytesagaen forrige gang! Tida går. Men jeg støtter dette at bøkene er bedre. Hun som spilte moren til hovedpersonen i "Kar for sin klit"? Er ikke det en kjent engelsk skuespillerinne da? Noen som husker hva hun heter? 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Hun som spilte moren til hovedpersonen i "Kar for sin klit"? Er ikke det en kjent engelsk skuespillerinne da? Noen som husker hva hun heter? Susan Hampshire... 0 Siter
Gjest mange muligheter Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Hun som spilte moren til hovedpersonen i "Kar for sin klit"? Er ikke det en kjent engelsk skuespillerinne da? Noen som husker hva hun heter? http://www.celebrity8x10s.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=CTGY&Store_Code=SCP&Category_Code=hampshire Også kjent fra Lux reklame? Var hun virkelig Fleur sist gang? Artig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Det verste er at jeg er gammel nok til å huske det... Og jeg er så gammel at jeg er sikker på at den forrige serien var mye bedre så jeg gadd ikke å følge med. 0 Siter
H@yley Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Den serien var skikkelig dårlig i forhold til bøkene. Bøkene fortsetter en stund etter der hvor serien sluttet. Hva heter bøkene og forfatteren? Er det mange bøker? Kanskje dette blir årets sommerlektyre. Er de lettleste? 0 Siter
morsan Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Hva heter bøkene og forfatteren? Er det mange bøker? Kanskje dette blir årets sommerlektyre. Er de lettleste? De heter "Forsytesagaen" og er skrevet av John Galsworthy. http://www.pbs.org/wgbh/masterpiece/forsyte/ 0 Siter
Atene Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Hva heter bøkene og forfatteren? Er det mange bøker? Kanskje dette blir årets sommerlektyre. Er de lettleste? Det er mange bøker, men de er lettleste. Jeg leste dem som barn. Forfatteren har du allerede fått, ser jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.