Gjest girlie22 Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 er det noen som har sett på noen av de bildene som er lagt ut på nett av de som hoppet fra twin towers? angrer på at jeg så på det.... litt for nyskjerrig innimellom... 0 Siter
Kakel Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Ja, jeg har lært å holde meg unna sånne linker etter at jeg var inne på Kirken.no eller.com eller hva det var og så et abortert foster. 0 Siter
Gjest girlie22 Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Ja, jeg har lært å holde meg unna sånne linker etter at jeg var inne på Kirken.no eller.com eller hva det var og så et abortert foster. jeg så faktisk en smadra fyr på fortauet. med innvoller godt spredd... men nå har jeg lært! huff 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Også måtte du skynde deg og si det her, så også noen andre kunne bli nysjerrige, ikke sant. Æsj. 0 Siter
Gjest girlie22 Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Også måtte du skynde deg og si det her, så også noen andre kunne bli nysjerrige, ikke sant. Æsj. ja, du har vel litt rett i det... sorry... ble bare så sjokka at jeg måtte få utløp for det. 0 Siter
Gjest kræsj's Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 ja, du har vel litt rett i det... sorry... ble bare så sjokka at jeg måtte få utløp for det. Hvor? 0 Siter
Gjest girlie22 Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Hvor? fant bare en masse linker jeg. fra "Bush beklager" inne på startsiden.no sitt magasin. vil ikke legge ut link, for det er ikke bra... 0 Siter
Gjest kræsj's Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 fant bare en masse linker jeg. fra "Bush beklager" inne på startsiden.no sitt magasin. vil ikke legge ut link, for det er ikke bra... kom igjen med linken! 0 Siter
Gjest ikke kræsj's Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 fant bare en masse linker jeg. fra "Bush beklager" inne på startsiden.no sitt magasin. vil ikke legge ut link, for det er ikke bra... Dropp linken! 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Nå har jeg leita og leita, men finner de ingen steder, de bildene du snakket om. Hvor er de? Hvorfor kan du ikke bare legge ut linken? Det er da folks eget ansvar hvilke nettsteder de går inn på. 0 Siter
maybente Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 jeg så faktisk en smadra fyr på fortauet. med innvoller godt spredd... men nå har jeg lært! huff Det der bildet er et "hoax". Altså ikke et ekte fra 11. september, men fra en annen "ulykke". 0 Siter
Gjest trutte Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Nå har jeg leita og leita, men finner de ingen steder, de bildene du snakket om. Hvor er de? Hvorfor kan du ikke bare legge ut linken? Det er da folks eget ansvar hvilke nettsteder de går inn på. http://www.twin-towers.net/jumpers.htm 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 http://www.twin-towers.net/jumpers.htm Jeg må ha sett altfor mye amerikanske filmer for jeg reagerte ikke i det hele tatt. 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Jeg må ha sett altfor mye amerikanske filmer for jeg reagerte ikke i det hele tatt. Så du det live? Reagerte du da? Grusomt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Så du det live? Reagerte du da? Grusomt. Da reagerte jeg. Jeg så det på direkten på CNN og det var grusomt. 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Da reagerte jeg. Jeg så det på direkten på CNN og det var grusomt. Flott. Da kan du nok fortsette å se amerikanske filmer. ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Flott. Da kan du nok fortsette å se amerikanske filmer. ;-) Jeg er ikke helt følelsesløs da. Forresten er jeg av dem som griner stadig vekk når jeg ser filmer og triste dokumentarer ;o) 0 Siter
Gjest sladrehanken Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 kom igjen med linken! Psst! Den står lengre oppe her. 0 Siter
morsan Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Det der bildet er et "hoax". Altså ikke et ekte fra 11. september, men fra en annen "ulykke". Så lenge det er fra en ekte ulykke så spiller det vel ingen rolle - ekkelt uansett, vil jeg tro!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.