Gå til innhold

11. september

Anbefalte innlegg

Gjest girlie22
Skrevet

er det noen som har sett på noen av de bildene som er lagt ut på nett av de som hoppet fra twin towers? angrer på at jeg så på det.... litt for nyskjerrig innimellom...

Skrevet

Ja, jeg har lært å holde meg unna sånne linker etter at jeg var inne på Kirken.no eller.com eller hva det var og så et abortert foster.

Gjest girlie22
Skrevet

Ja, jeg har lært å holde meg unna sånne linker etter at jeg var inne på Kirken.no eller.com eller hva det var og så et abortert foster.

jeg så faktisk en smadra fyr på fortauet. med innvoller godt spredd... men nå har jeg lært! huff

Gjest LucySky
Skrevet

Også måtte du skynde deg og si det her, så også noen andre kunne bli nysjerrige, ikke sant.

Æsj.

Gjest girlie22
Skrevet

Også måtte du skynde deg og si det her, så også noen andre kunne bli nysjerrige, ikke sant.

Æsj.

ja, du har vel litt rett i det... sorry... ble bare så sjokka at jeg måtte få utløp for det.

Gjest kræsj's
Skrevet

ja, du har vel litt rett i det... sorry... ble bare så sjokka at jeg måtte få utløp for det.

Hvor?

Gjest girlie22
Skrevet

Hvor?

fant bare en masse linker jeg. fra "Bush beklager" inne på startsiden.no sitt magasin. vil ikke legge ut link, for det er ikke bra...

Gjest kræsj's
Skrevet

fant bare en masse linker jeg. fra "Bush beklager" inne på startsiden.no sitt magasin. vil ikke legge ut link, for det er ikke bra...

kom igjen med linken!

Gjest ikke kræsj's
Skrevet

Dropp linken!

Gjest strandhai
Skrevet

Nå har jeg leita og leita, men finner de ingen steder, de bildene du snakket om. Hvor er de?

Hvorfor kan du ikke bare legge ut linken? Det er da folks eget ansvar hvilke nettsteder de går inn på.

Skrevet

jeg så faktisk en smadra fyr på fortauet. med innvoller godt spredd... men nå har jeg lært! huff

Det der bildet er et "hoax". Altså ikke et ekte fra 11. september, men fra en annen "ulykke".

Gjest trutte
Skrevet

Nå har jeg leita og leita, men finner de ingen steder, de bildene du snakket om. Hvor er de?

Hvorfor kan du ikke bare legge ut linken? Det er da folks eget ansvar hvilke nettsteder de går inn på.

http://www.twin-towers.net/jumpers.htm

Gjest bjelke
Skrevet

Jeg må ha sett altfor mye amerikanske filmer for jeg reagerte ikke i det hele tatt.

Så du det live? Reagerte du da?

Grusomt.

Skrevet

Så du det live? Reagerte du da?

Grusomt.

Da reagerte jeg. Jeg så det på direkten på CNN og det var grusomt.

Gjest bjelke
Skrevet

Da reagerte jeg. Jeg så det på direkten på CNN og det var grusomt.

Flott. Da kan du nok fortsette å se amerikanske filmer. ;-)

Skrevet

Flott. Da kan du nok fortsette å se amerikanske filmer. ;-)

Jeg er ikke helt følelsesløs da. Forresten er jeg av dem som griner stadig vekk når jeg ser filmer og triste dokumentarer ;o)

Gjest sladrehanken
Skrevet

kom igjen med linken!

Psst! Den står lengre oppe her.

Skrevet

Det der bildet er et "hoax". Altså ikke et ekte fra 11. september, men fra en annen "ulykke".

Så lenge det er fra en ekte ulykke så spiller det vel ingen rolle - ekkelt uansett, vil jeg tro!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...