Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

ååååååååå - du bor hen'a? - Det var i alle fall 22 i Oslo i går kveld - men lummert.

Gjest frysen
Skrevet

Mildt ute, men kaldt inne. Satte på ovnen.. hadde ytterjakken på inne før i dag.

Skrevet

Mildt ute, men kaldt inne. Satte på ovnen.. hadde ytterjakken på inne før i dag.

Bor du i fryseren?

mvh

Gjest frysen
Skrevet

Bor du i fryseren?

mvh

Nei, men nær Stavanger...

Annonse

Skrevet

Nei, men nær Stavanger...

Det er jo nesten det samme da :-)

mvh

Gjest frysen
Skrevet

Det er jo nesten det samme da :-)

mvh

Har mildt og godt vær her, men huset er så kaldt... Så det kan være kaldt inne og jeg kler på meg godt, og så når jeg kommer ut er det jammen meg så varmt at jeg kunne hatt tynn jakke... (ikke vinterjakke i alle fall..)

Skrevet

Har mildt og godt vær her, men huset er så kaldt... Så det kan være kaldt inne og jeg kler på meg godt, og så når jeg kommer ut er det jammen meg så varmt at jeg kunne hatt tynn jakke... (ikke vinterjakke i alle fall..)

Da burde du jo heller bo ute da, blitt mye varmere og bedre det. Spart strøm og greier :-)

mvh

Gjest thetraveller
Skrevet

26,5 grader i skyggen klokka fire :oD

Gjest frysen
Skrevet

Da burde du jo heller bo ute da, blitt mye varmere og bedre det. Spart strøm og greier :-)

mvh

:)

Gjest Verdaling sjø...
Skrevet

ååååååååå - du bor hen'a? - Det var i alle fall 22 i Oslo i går kveld - men lummert.

I verdal`n har det i dag vært 26 grader i skyggen.Nå er det 22:o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...