Gå til innhold

Hjelp. Kjenner meg ikke igjen

Anbefalte innlegg

Gjest på sidene til aetat
Skrevet

Jeg pleier å gå på fylkesoversikt, hordaland, bergen når jeg leiter etter jobb. Men, nå har de gjort om sidene, så jeg kjenner meg ikke igjen. Når jeg trykker på ledige jobber får jeg bare opp jobbmail + en annen link. Klikker jeg på aetat i mitt fylke, finner jeg heller ikke noe.

Hjelp. Har lest til eksamen i 8 timer i dag, så synet mitt er muligens litt tåkete.

Fortsetter under...

Skrevet

På hovedsiden står den en kolonne for "Arbeidssøker" Første linje der er "Ledige stillinger", klikk inn der og fyll inn om du vil søke pr. kommune eller type jobb. Lykke til med eksamen da!

Gjest swix
Skrevet

På hovedsiden står den en kolonne for "Arbeidssøker" Første linje der er "Ledige stillinger", klikk inn der og fyll inn om du vil søke pr. kommune eller type jobb. Lykke til med eksamen da!

Takk for hjelpa. Skal ta en tv pause nå for å se lyst bolig. Eksamen er no stress

Skrevet

Kjenner meg ikke igjen er mildt sagt - de har lagt om hele søkemåten - og jeg får IKKE opp de jobbene jeg ønsker.

Jeg har brukt å lete gjennom alle jobbene for Hordaland en gang pr uke - er interessert i mange slags typer jobber.

Datosøk er borte, og når jeg prøver å gjøre generelle søk på Hordaland, får jeg ingen svar. For å velge alle jobber som er aktuelle, må jeg velge ned i minste detalj, fikk ikke til å velge kun 2-3 av de øverste kategoriene - måtte spesifisere ned til minst detalj - grrrrrrrr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...