andungen Skrevet 7. januar 2001 Skrevet 7. januar 2001 I kveld har jeg lyst til å slå ut håret og gå på pub, drikke pils..forføre menn. Har lyst til å skjære opp armene med dype kutt..så blodet flyter. Har lyst til å feire med champagne og leve livet..har lyst til å legges inn på lukka avdeling..og rasere den. Slå hodet iveggen til hjernen kollapser og hjernemassen flyter utover gulvet..har lyst til å slåss. Har lyst til å rasere huset..har lyst til å løpe ut og hyle som en ulv selv om det er regnvær ute. Men en usynlig kraft binder meg fast til stolen..WHY???? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. januar 2001 Skrevet 7. januar 2001 Det er viktig å prioritere når en har store oppgaver foran seg. Jeg foreslår at du begrenser deg til dette: Gå på pub, drikke øl, forføre menn og deretter hyle som en ulv i regnværet. Ha en god natt! 0 Siter
Gjest Philosophia Skrevet 8. januar 2001 Skrevet 8. januar 2001 Det er viktig å prioritere når en har store oppgaver foran seg. Jeg foreslår at du begrenser deg til dette: Gå på pub, drikke øl, forføre menn og deretter hyle som en ulv i regnværet. Ha en god natt! Hei, det hørtes gøy ut! sounds like a plan 0 Siter
Gjest Hmmmmmmmmmmm Skrevet 8. januar 2001 Skrevet 8. januar 2001 Fatter ikke noe jeg...noen innlegg forsvinner bare man sier BØ..mens dette som er rett og slett grotesk blir stående. 0 Siter
sonjaone Skrevet 8. januar 2001 Skrevet 8. januar 2001 Det er viktig å prioritere når en har store oppgaver foran seg. Jeg foreslår at du begrenser deg til dette: Gå på pub, drikke øl, forføre menn og deretter hyle som en ulv i regnværet. Ha en god natt! Må bare si at du overrasker meg med en herlig sans for humor! Men du glemte å få adressen til puben... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.