Gå til innhold

Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest tristemeg

Enda en jente, død. Enda et liv, rykket bort av egen vilje. Og jeg sitter her, og vet ikke hva jeg skal tenke.

Jenta, en nydelig jente, med sine problemer. Og så tenker man, hva kunne jeg ha gjort? Hva kunne jeg ha sagt?

Lille frøken, som tross alt hadde mange venner, og mange som var glad i henne. Og nå er hun død. Borte.

Kjære lille du. Vi var jo så glad i deg. Og du vil aldri bli glemt. Aldri gjemt. Vi klarte ikke å hjelpe deg, selv om vi gjerne ville. Du tok valget, kjære du, et valg vi ikke ville du skulle ta. Men det var ditt valg.

Kjære lille venn. Savner deg. Ditt fine smil.

Glad i deg, jenta mi.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146100-hvorfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tristemeg

Dessverre er det ingen ord som kan hjelpe mot den forferdelige smerten, du og de rundt henne, sitter igjen med etter hennes bortgang.

Alt jeg kan si er kondolerer.

Prøv å tenk at det var hennes valg og at hun nå har fått den freden hun søkte etter.

Takk.

Det er så vanskelig, med alle de tanker man har etterpå. Hva hvis...........

Hun hadde vondt, det vet jeg. Men det er vondt for oss som er tilbake også.

Men takk for klemmen. Den varmet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146100-hvorfor/#findComment-925586
Del på andre sider

Gjest linn007

Kjære deg! Først vil jeg si at jeg kondolerer så mye!

Jeg vet akkurat hvordan du har det. En kamerat av meg døde brått ifra oss for rundt 2 mnd siden. Jeg bor på et lite sted så alle i bygda var med å lette etter han. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd... han var på jakt, så hadde han stupt og geværet hans gikk av. Jeg gråt i mange dager etter jeg fikk vite det. I begravelsen var det værst... alle var der. Han var ung, så kirka var full av gråtende ungdommer og eldre folk. Jeg vet at jeg aldri kommer til å vite om det var selvmord eller ikke... folk sier at han stupte, men jeg vet han hadde det vondt. Nå er det jeg som har det vondt, jeg og alle de andre som sto han nær... vi får vel aldri vite hva som plaget han mest...

Dette er vondt.

Jeg skal tenke på deg... Tenk på at hun har det bedre nå.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146100-hvorfor/#findComment-925734
Del på andre sider

Annonse

Gjest tristemeg

Kjære deg! Først vil jeg si at jeg kondolerer så mye!

Jeg vet akkurat hvordan du har det. En kamerat av meg døde brått ifra oss for rundt 2 mnd siden. Jeg bor på et lite sted så alle i bygda var med å lette etter han. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd... han var på jakt, så hadde han stupt og geværet hans gikk av. Jeg gråt i mange dager etter jeg fikk vite det. I begravelsen var det værst... alle var der. Han var ung, så kirka var full av gråtende ungdommer og eldre folk. Jeg vet at jeg aldri kommer til å vite om det var selvmord eller ikke... folk sier at han stupte, men jeg vet han hadde det vondt. Nå er det jeg som har det vondt, jeg og alle de andre som sto han nær... vi får vel aldri vite hva som plaget han mest...

Dette er vondt.

Jeg skal tenke på deg... Tenk på at hun har det bedre nå.

Klem fra

Takk linn007.

Jeg har altså vært i en begravelse allerede, hvor en gutt gjorde det samme. Og det var grusomt. Og nå er det en herlig ung jente`s tur.

Tror nok alltid at man vil sitte og lure. Hva gjorde jeg ikke, som jeg KUNNE ha gjort?

Klem til deg også, kjære du. En venn som forsvinner slik, er så vondt. Savnet vil alltid være der.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146100-hvorfor/#findComment-925865
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...