Gå til innhold

Det er for hardt å gå til psykolog

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Jeg orker ikke flere timer med psykologen. Hun er kjempegrei. Gir meg timer to ganger i uken. Men det er jo råhardt. Jeg orker ikke. Jeg orker heller ikke jobbtrening og skole til høsten. Jeg vil bare ligge i sengen og ha nok med meg selv. Psykolog går iallfall ikke. Det er altfor vondt.

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Jeg skjønner at det er beintøft,siden jeg selv går i terapi.Selv har jeg en dobbelttime i uka,men kanskje trenger du hyppigere oppfølging.Hvordan hadde livet ditt blitt på sikt uten disse timeme tror du? Og trenger hver eneste time være så slitsom og dyptgripende.Snakk med henne om dere ikke innimellom kan ta det litt med ro,småprate om ting og tang.Det er terapi det også. Man må skynde seg langsomt av og til når det gjelder terapi.Snakk med henne om dere kan forandre på små ting, slik at det ikke kjennes like tungt ut etter hver eneste time. Vennlig hilsen bugge.

Snakk med henne og si at du synes det er for tøft. Enten kan du si at du bare ønsker en time i uka eller så kan du si at du ønsker en pause i terapien.

Selv har jeg hatt flere pauser i løpet av de 2 siste årene. Den første pausen var på 2-3 måneder og nå sist (bare 2 uker siden) hadde jeg en måneds pause.

Gjest pekka

Jeg har selv vært å utlevert meg hos psykolog før. Han var desverre ikke til hjelp, korta ned timer om maste om ikke jeg var ferdig hos han snart. fyttikatta...

Har du prøvd tankefelt-terapi? Det hjalp meg veldig!! Når du behandles der, trenger du bare å tenke, føle og oppleve det INNI deg. Behandleren trenger ikke høre din historie, Og du merker rask bedring. LYKKE TIL!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...