Gå til innhold

Det går jo ikke ann å registrere nye brukere


slinki

Anbefalte innlegg

Jeg skriver fra mamma's "konto" nå, og det har jeg alltid måttet gjort fordi det går ikke ann å registrere nye brukere!!!

Det går liksom fint med å lage brukernavn og få mail, men når du så skall skrive inn det passordet du har fått i mailen kommer det en feilmelding :"404 page could not be found"

Kan du være så snille og gjøre noe med det, for jeg vill gjerne ha min egen bruker.

Takker på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, design

Hei,

Jeg prøvde dette nå og det går bra for meg. Hva slags nettleser bruker du og hvor går du inn i registreringsprosedyren? Fint hvis du kan svare meg på dette, så skal vi få rettet opp feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slinki

Hei,

Jeg prøvde dette nå og det går bra for meg. Hva slags nettleser bruker du og hvor går du inn i registreringsprosedyren? Fint hvis du kan svare meg på dette, så skal vi få rettet opp feilen.

Jeg bruker nettleseren Internet Explorer 5.

Når jeg prøver og registrere en ny bruker går jeg inn på "Logg inn" og skriver inn på "Ny Bruker", får en mail med passordet, og så når jeg skall skrive passordet inn går det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nettleseren Internet Explorer 5.

Når jeg prøver og registrere en ny bruker går jeg inn på "Logg inn" og skriver inn på "Ny Bruker", får en mail med passordet, og så når jeg skall skrive passordet inn går det ikke...

Du er 100% sikker på at du skriver passordet riktig, jeg tenker spesielt på små og store bokstaver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 100% sikker på at du skriver passordet riktig, jeg tenker spesielt på små og store bokstaver?

copy, paste - for å være HELT sikker! :_)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...