Gjest sol og sommer Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Har tenkt til å dra utenlands en uke i sommer... til Frankrike eller Italia kanskje. Er det noen som har noen gode ideer til et idyllisk, romantisk sted? 0 Siter
Gjest brusk Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Den Franske Riviera er jo ikke å forakte. Eller Provence-området. Eller kanskje Bordeaux-området (Veldig grønt). Heller ikke Algarve-kysten (Portugal). Spania er ikke jeg så glad i. 0 Siter
Haleh Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Nice er er et skikkelig fint sted med mye å oppleve. Anbefaler middelalderbyen St. Paul de Vence og gamlebyen spesielt! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Glem Nice, det finnes ikke romantisk. Dra i stedet til en liten, søvnig kystlandsby som heter Cassis. Der er det idyllisk og fint - og allikevel kort vei for å ta dagsutflukter til feks St. Paul de Vence, Grasse, Gourdon, Les Baux de Provence og alle de andre fine stedene. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Den Franske Riviera er jo ikke å forakte. Eller Provence-området. Eller kanskje Bordeaux-området (Veldig grønt). Heller ikke Algarve-kysten (Portugal). Spania er ikke jeg så glad i. Hei, åssen er det å bade ved Bordeaux. Langt til kysten for å få fint vann? 0 Siter
Gjest hanne-line Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Må bare advare deg å høre på malun. Nice er kjempekoselig, romantisk sted! Var der ifjor sommer med kjæresten min og vi er begge 20 år. Det var mye å se, selv om vi ikke er så begeistret over gamle bygninger, kirker osv. Fin strand, mye forskjellig å shoppe, MANGE forskjellige restauranter så kan velge det man ønsker for anledningen, gamlebyen er kjempekoselig, markedet i gamlebyen gjør hele gamlebyen og mye mye mer man kan oppleve! Storbyferie og strandliv i ett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.