Gå til innhold

Nyrestein 10x10 cm ,er det mulig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bente831365380491

Det hørtes grusomt stort ut! Svigerfaren min har nettopp hatt nyrestein, og hans tror jeg ikke var så store, men han hadde grusomt vondt. Kan ikke tenke meg hvordan det må være dersom den er så stor. Har legen sagt at det er nyrestein da?

Gjest Mor ligger på sykehus

Det hørtes grusomt stort ut! Svigerfaren min har nettopp hatt nyrestein, og hans tror jeg ikke var så store, men han hadde grusomt vondt. Kan ikke tenke meg hvordan det må være dersom den er så stor. Har legen sagt at det er nyrestein da?

Hun ble innlagt i morges så vi vet ikke så mye enda.Det er ingen som har sagt at det er nyrestein.Men klumpen ligger i nyren.

Bente831365380491

Hun ble innlagt i morges så vi vet ikke så mye enda.Det er ingen som har sagt at det er nyrestein.Men klumpen ligger i nyren.

Synes det hørtes stort ut uansett! Det kan jo være noe annet, svulst eller noe (ikke for å skremme deg altså).

Gjest Mor ligger på sykehus

Det kan være en vanncyste. Jeg har tre i den ene nyra som fyller 2/3 av den ene nyra. Det er i hvert fall ikke farlig for jeg har hatt dem lenge men tar ultralyd av dem innimellom.

Men hun har store smerter,har du også det da?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...