AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden På fredag skal jeg til legen for å få vurdert operasjon av karpaltunellsyndrom. Jeg har positiv nevrografitest (dvs nerven er i klem). I går klarte jeg å falle da jeg gikk oppover ei trapp. Og jeg tok meg for. Kjente umiddelbart smerter fra håndleddet og oppover i armen som ligner på senebetennelse. Og armen er hoven. I dag har jeg vært på jobb. har en jobb hvor jeg bruker armen hele tiden. Det gikk bra; men armen verker. Burde jeg dra til legen og fått den sjekket før fredag, eller kan det vente? Det er så vanskelig å vurdere siden jeg plagdes med den før fallet også, bare i større grad nå.. Anonymkode: d39b0...408 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden Kan du ikke bare ringe inn dit du skal til vurdering og forklare situasjonen? Det kan jo tenkes at de ønsker å utsette timen når du har nyoppstått skade, eller det kan hende det ikke har noe å si. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.