Gå til innhold

Webmaster


Solsikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grunnen var sikkert at noen skrev noe til deg som heller var taktløst.

Aner ikke hva som ble skrevet jeg. Og ville gjerne vite det da skjønner du*s*.

Så du det?Vet du hva som ble skrevet og av hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva som ble skrevet jeg. Og ville gjerne vite det da skjønner du*s*.

Så du det?Vet du hva som ble skrevet og av hvem?

Logger meg av nå. Men om du har noe å fortelle meg kan du jo maile meg på [email protected] .... var det ille så er det vel fare for at det blir slettet her også*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Vårt regelverk sier blant annet følgende: "Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk".

Det vil alltid kunne være litt ulike oppfatninger om hva en slik bestemmelse konkret innebærer. Men denne tråden inneholdt svært mange innlegg med relativt grove personangrep - og var dermed klart i strid med regelverket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt regelverk sier blant annet følgende: "Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk".

Det vil alltid kunne være litt ulike oppfatninger om hva en slik bestemmelse konkret innebærer. Men denne tråden inneholdt svært mange innlegg med relativt grove personangrep - og var dermed klart i strid med regelverket.

Om jeg har gjort noen overtramp regner jeg med å høre fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg har gjort noen overtramp regner jeg med å høre fra deg.

Er det noen som virkelig gjør overtramp her, så må det være Sør og Poetica. Les deres grusomme humor under "Jeg tillater meg å bli sint når...". De to burde blitt utestengt for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som virkelig gjør overtramp her, så må det være Sør og Poetica. Les deres grusomme humor under "Jeg tillater meg å bli sint når...". De to burde blitt utestengt for godt.

Innlegget står på foreldreforum. Poetica har skrevet om det samme om det på livssyn også. Jeg synes at du bør gjøre noe med dette webmaster fortest mulig. Sør oppfordrer jo Poetica til drap/bålbrenning. Ikke glem at det kan bli mange som blir nervøse av slikt. Det er ingen selfølge at alle kan oppfatte slikt som humor heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...