Gå til innhold

1.JUNI - en gledens dag!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• muriel

3

• laguna1365380434

2

• SoriaMoria

1

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg blir gjerne med jeg, har barnefri fra onsdag.

Jeg tror det blir en løsning før vinteren. Jeg tror ikke kapitalen har råd til å miste alle røykerne.

så slemme dere er da?

Skrevet

Gleder meg på vegne av all ungdom med astma.

Gleder meg til å gå ut selv, og skulle ømnske dette hadde kommet for 20 år siden.

Alle trenger å puste. Hvorfor skal det være lov å fortrenge andre. Ikkerøykere fortrenger ikke andre. (selv om noen røykere vil protestere. Faller på sin egen urimelighet.) OG jeg ttenker ikke bare på astmatikere. Vi er mange som får masse plager i røykfullt luft.

Kjøp smokk istedenfor :-P

Skrevet

så slemme dere er da?

Kan ikke vi få lov å være litt slemme mot dere nå når dere kan kose dere på pub etter 1.juni og vi ikke kan.

Skrevet

Kan ikke vi få lov å være litt slemme mot dere nå når dere kan kose dere på pub etter 1.juni og vi ikke kan.

nei, for det er på tide at det er vår tur. Vi har ALDRI kunnet kose oss på pub, og det er MANGE år, ...avhengig av hvor gamle vi er. Hadde vi hatt annethvert år til å kose oss på, og det var 'vaktskifte' nå, så ok...

Men ikke nå. Det har vært sånn hele livet. Kanskje dere kan innse at det faktisk har vært urettferdig. Iallfall ikke være slemme. Og det skal ikke vi være heller :-)

Skrevet

nei, for det er på tide at det er vår tur. Vi har ALDRI kunnet kose oss på pub, og det er MANGE år, ...avhengig av hvor gamle vi er. Hadde vi hatt annethvert år til å kose oss på, og det var 'vaktskifte' nå, så ok...

Men ikke nå. Det har vært sånn hele livet. Kanskje dere kan innse at det faktisk har vært urettferdig. Iallfall ikke være slemme. Og det skal ikke vi være heller :-)

Men man kunne jo åpne noen steder for røykere og noen for ikke røykere. Det er flere steder på Løkka det ikke er lov å røyke og dit går ikke vi som røyker men velger heller et annet sted.

Det aner meg at røykerommet til de ansatte på den puben jeg går innimellom blir populær. Synes du ikke at du ser gjestene snike seg inn, den ene etter den andre :o)

Annonse

Skrevet

Men man kunne jo åpne noen steder for røykere og noen for ikke røykere. Det er flere steder på Løkka det ikke er lov å røyke og dit går ikke vi som røyker men velger heller et annet sted.

Det aner meg at røykerommet til de ansatte på den puben jeg går innimellom blir populær. Synes du ikke at du ser gjestene snike seg inn, den ene etter den andre :o)

Joa, -- jeg ser en ehl masse problemer.

Får se om alle er venner og alle går ut sammen om 5 år -- må ha litt langt perspektiv på sånne drastiske endringer. Tar jo kanskje litt tid for de som ikke tåler røyk å venne seg til at nå er faktisk byen tilgjengelig for dem/oss også

Gjest Røyker
Skrevet

Og jeg er kanskje den som står ved utgangen og blåser røyk på deg når du kommer ut;o)

serendipity
Skrevet

Skåler med gravøl... NEI!! Jeg gleder meg ikke :-(

Gjest Naturbarn
Skrevet

Fint at du fryder deg.

Gleder meg litt, jeg også, til å se hva de skal gjøre med all knuffingen og bråket som kommer til å oppstå UTENFOR utestedene - der folk står i hopetall og røyker.

Og så venter jeg spent på hvor lang tid det skal gå før fanatikerne begynner å syte og bære seg over at de må gå gjennom en diger klynge med røykere før de i det hele tatt kommer seg INN i lokalene.

Det er sant, det er faktisk veldig ubehagelig å gå gjennom en stim av røyk...utendørs eller innendørs!

Gjest Naturbarn
Skrevet

Er du betalt av røykeindustrien?

Ikke noe mer enn du er betalt av kverrulantindustrien...

Gjest Naturbarn
Skrevet

Og jeg er kanskje den som står ved utgangen og blåser røyk på deg når du kommer ut;o)

Whatever makes you happy...

Gjest Naturbarn
Skrevet

Nei, det gleder jeg meg ikke til. Tror det er en helt spesiell mennesketype som går rundt og gleder seg til det.

Jævla puddinglov. Håper den blir sabotert på det groveste.

Hvordan skal du sabotere den...

Det er jo utestedene som får svi hvis noen er så "smarte" å fyre opp en sig...

Anmeldelse...tap av skjenkebevilgning...hvor skal du da gå...? Jeg bare spør!

Annonse

Gjest Naturbarn
Skrevet

Blir kanskje mange bakgårdsfester nå da :o) Hele blokka her går på samme kneipa. Billig med fest på svalgangen.

Flott at du ser mulighetene og ikke begrensningene:-)

Men dere kommer nok ut sammen med oss andre etterhvert, vi ses!

Gjest Naturbarn
Skrevet

Bakgårdfester er bra! Og utendørs grilling og henging på Kuba og i parken o.l..

Men hva gjør vi til vinteren? Iiik!

Dettte er snikinføring! De gjør det selvsagt nå, når det er varmt og godt, bare for at vi ikke riktig skal forstå hvor facistisk og forjævlig det er, og heller tenke mere ja, ja liksom..

Blæh! Jeg vil gå ut og kjederøyke på en eller annen ikkerøykermerr mens jeg enda kan! Være med?;-)

Hva er poenget med å kjederøyke på en ikkerøykemerr?

Skal si du har et kjedelig liv hvis det er det som må til...

Gjest Naturbarn
Skrevet

Dere har jo kost dere i alle år, så nå er det pinadø vår tur!

Gjest Naturbarn
Skrevet

Ja, men hvem i all verden skal håndheve dette forbudet? Politiet? For de har ikke nok å gjøre fra før..Dette kommer nok til å resultere i skikkelig bråk, når 200 røykere skal ut å røyke på samme sted. Mange utesteder kommer til å gå konkurs, det ser man fra utlandet. Skal bli gøy å se. Jeg tror privatfestene kommer til å få en ny æra etter 1.juni. Jeg gidder ikke å gå ut.

Du gjetta visst ikke hvem som skal anmelde...

Skrevet

Flott at du ser mulighetene og ikke begrensningene:-)

Men dere kommer nok ut sammen med oss andre etterhvert, vi ses!

Nei, det er ingen vits i. Da sitter jeg heller hjemme. Jeg kan ikke være ute å røyke så den løsninger er for dårlig.

Skrevet

Dere har jo kost dere i alle år, så nå er det pinadø vår tur!

Dere har vel kosa dere dere også tenker jeg. Lurer på hvor livlig det blir når 50 % av folket blir borte.

Gjest Naturbarn
Skrevet

Dere har vel kosa dere dere også tenker jeg. Lurer på hvor livlig det blir når 50 % av folket blir borte.

Hva med de andre prosentene som sitter hjemme nå og venter på 1.juni???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...