Gjest Naturbarn Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Nei, det er ingen vits i. Da sitter jeg heller hjemme. Jeg kan ikke være ute å røyke så den løsninger er for dårlig. Har du prøvd snus? Nei, Dorthe, ta på deg et nikotinplaster og kom ut:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Hva med de andre prosentene som sitter hjemme nå og venter på 1.juni??? Jeg kjenner som sagt ikke et eneste menneske bortsett fra dattera mi på 18 som ikke røyker men jeg har jo møtt ikke-røyker på byen mange ganger. Har ikke hørt så mange klager heller. Dessuten kjenner jeg bare ei som ikke går ut men hun røyker hun også så nå blir det slutt på cafebesøkene hennes. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Har du prøvd snus? Nei, Dorthe, ta på deg et nikotinplaster og kom ut:-) Jeg vet allerede om et "hemmelig" sted som det blir røyking på. Nikotinplaster smaker ikke godt. Men lakrissnus var faktisk ikke så verst men da må jeg drikke rein sprit tror jeg ) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Den dagen har jeg ikke tenkt på. Går sjelden ut og nå har jeg sluttet å røyke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.