Gå til innhold

1.JUNI - en gledens dag!

Anbefalte innlegg

Gjest Naturbarn
Skrevet

Nei, det er ingen vits i. Da sitter jeg heller hjemme. Jeg kan ikke være ute å røyke så den løsninger er for dårlig.

Har du prøvd snus?

Nei, Dorthe, ta på deg et nikotinplaster og kom ut:-)

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• muriel

3

• laguna1365380434

2

• SoriaMoria

1

Skrevet

Hva med de andre prosentene som sitter hjemme nå og venter på 1.juni???

Jeg kjenner som sagt ikke et eneste menneske bortsett fra dattera mi på 18 som ikke røyker men jeg har jo møtt ikke-røyker på byen mange ganger. Har ikke hørt så mange klager heller. Dessuten kjenner jeg bare ei som ikke går ut men hun røyker hun også så nå blir det slutt på cafebesøkene hennes.

Skrevet

Har du prøvd snus?

Nei, Dorthe, ta på deg et nikotinplaster og kom ut:-)

Jeg vet allerede om et "hemmelig" sted som det blir røyking på. Nikotinplaster smaker ikke godt. Men lakrissnus var faktisk ikke så verst men da må jeg drikke rein sprit tror jeg :o)

Gjest Rusle
Skrevet

Den dagen har jeg ikke tenkt på. Går sjelden ut og nå har jeg sluttet å røyke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...