Gjest langt fra Oslo Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Klart jeg vet det, vi har vært ute sammen. Ja, da så .... Men det er jo mange Oslofolk som ikke vet at landet strekker seg forbi Sinsenkrysset. 0 Siter
Babette Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Er/var det den gule på hjørnet? Det er så lenge siden jeg så den, så jeg husker ikke helt om den ligger på et hjørne. Men det fortelles at det en gang kom en gjest dit som bestilte et glass melk, og da måtte personalet sprinte over i melkebutikken og kjøpe. For ingen drikker melk på Sagene Lunchbar. 0 Siter
serendipity Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Det er så lenge siden jeg så den, så jeg husker ikke helt om den ligger på et hjørne. Men det fortelles at det en gang kom en gjest dit som bestilte et glass melk, og da måtte personalet sprinte over i melkebutikken og kjøpe. For ingen drikker melk på Sagene Lunchbar. He he... 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Ja, da så .... Men det er jo mange Oslofolk som ikke vet at landet strekker seg forbi Sinsenkrysset. Jeg har både vært i sør og vest og nord så jeg vet hvordan det er. Men bodd der har jeg ikke. Har kun bodd sør for Sinsenkrysset, ca 100 m 0 Siter
Gjest tod Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Jeg kjørte forbi i går og reagerte ikke på noe så den er der sikkert. Hva med Tranen og Arni Norse? Hva med Fru Pedersen? Norsklæreren min på videregående skulle absolutt ha meg til å gå dit en gang jeg skulle til Oslo. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Hva med Fru Pedersen? Norsklæreren min på videregående skulle absolutt ha meg til å gå dit en gang jeg skulle til Oslo. Fru Pedersen vet jeg ikke hvor var eller er. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Er/var det den gule på hjørnet? Den lever i sitt middelsbra velstående. De bygger nye leiligheter rett ved siden, sikkert kjekt å ha sagene lunsjbar som nabo 0 Siter
serendipity Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Den lever i sitt middelsbra velstående. De bygger nye leiligheter rett ved siden, sikkert kjekt å ha sagene lunsjbar som nabo He he.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.