Lars_pectus Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hei, jeg er en gutt på 14 år og jeg har traktbryst eller så kalt Eyr pectus excavatum. Jeg har ingen fysiske lidelser men psykiske. Jeg går i en ''slem'' klasse, ,gjør du den minste feil eller er litt andreledes får man høre det så det svir! Jeg har ikke enda fått komentarer pga jeg har klart å sjult bulken. jeg går nå i 9'ende så jeg har skjult den i 1 år nå men jeg tror noen kommer til å se bulken snart... Gymtimene er ille!! Jeg må fly inn i dusjen på sekunder og like fort ut. Jeg har lest litt på internett om dette, de fleste sier ''bare aksepter deg selv'', jeg aksepterer meg selv men gjør andre det? Klassen min er så ille så jeg vet ikke om jeg kommer til å klare å stå imot alle komentarene og vitsene. Jeg er liten og har ikke så mye å forsvare meg med. Jeg tviler sterkt de vil akseptere meg. Hva skal jeg gjøre?? Har du noen gode råd? -Fortvilet gutt på 14- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146364-eyr-pectus-excavatumtraktbryst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.