Gjest Lmity Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Ny her jeg serru. Hvor i landet kommer dere fra? Selv er jeg fra Kløfta 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Har babyen vært der i dag også? Bare på formiddagen!(det ble jo så kaldt i dag også!) Jeg turte ikke å dille ned i vogna etter babycalling, men om den er der også i morgen skal jeg tørre det! Typen min mente foresten at flere av de i oppgangen ved siden av er i slekt og det sikkert er flere enn vi først antok som holder et øye med babyen, og det er jo i såfall beroligende! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Bare på formiddagen!(det ble jo så kaldt i dag også!) Jeg turte ikke å dille ned i vogna etter babycalling, men om den er der også i morgen skal jeg tørre det! Typen min mente foresten at flere av de i oppgangen ved siden av er i slekt og det sikkert er flere enn vi først antok som holder et øye med babyen, og det er jo i såfall beroligende! :-) Men hadde det vært i bakgården så hadde det vært greit men ikke i gata. Titt nedi du og dill litt med den. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Men hadde det vært i bakgården så hadde det vært greit men ikke i gata. Titt nedi du og dill litt med den. Skal se etter i morgen! :-) 0 Siter
nick Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Det er ikke så enkelt å svare på. Jeg er vitterlig født ett sted, men folkeregisteret har registrert meg et annet sted. Jeg har heller ingen anelse hvor jeg egentlig hører hjemme. Har bodd 10 forskjellige steder, bor nå i utlandet, og hvor jeg havner etter dette må fuglane vite. Ikke at det er så nøye. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Sunnhordland Oschlo. Født og oppvokst og bor her. 0 Siter
MsSophie Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Jeg bor i fylket som er kjent for å være et lite Norge i miniatyr. Vi har høye fjell, dype daler, innsjøer, elver, fjorder, sjø og skjærgård....Telemark med andre ord:) 0 Siter
Ulrikke Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Er født og oppvokst i Oslo - men bor nå på Øvre Romerike. 0 Siter
astridny Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Vestfold bor jeg,men jeg kommer fra finnmark. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.