Gå til innhold

Angående H&M Rowells!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare advare dere om at servicen hos H&M Rowells er forferdelig dårlig med engang man klager på noe eller at noe ikke går som det skal med levering. Dette har jeg hørt om, men ikke opplevd før det også skjedde meg her om dagen. Frekke tilbakemeldinger og ingen hjelp holder ikke mål!!

Gjest Persille
Skrevet

Synes de er både høflige og effektive, jeg...

serendipity
Skrevet

Den erfaringen har ikke jeg.. Men så er det jo mange som jobber der også da ;-)

Gjest Pricilla
Skrevet

har aldri opplevd noen problemer i forhold til tilbakesendinger eller bytting.. Eller ved klager på plagg, verken ved bestilling eller i butikkne. bare fått bra service.

Skrevet

Det har jeg ikke hørt om før, og jeg har heller ikke erfart det. Men det er jo nok med én ansatt som har en dårlig dag, så kan man få det inntrykket.

Sist jeg handlet barnetøy der, sendte tilbake en bukse som jeg hadde fått i feil størrelse. Da fikk jeg gavekort og beklagelse og ny bukse tilbake.

Derimot hadde jeg en lengre historie gående med Sportmann / Barn og leker her før påske. Det tok lang tid og flere mailer og telefoner før jeg fikk snakke med noen som _både_ ville la seg overbevise om at de hadde gjort noe feil, _og_ var villig til å forsøke å rette på det. Det gjaldt ingen feilsending av et plagg, men en hel ordre de verken hadde pakket eller sendt. Derimot hadde de gitt meg en hel serie feilaktige pakkenumre.

Det er ikke alle som jobber på Kundeservice som har forstått hva det navnet betyr.

Gjest kjenner meg ikke igjen nei
Skrevet

Aldri skjedd meg, hverken når jeg returnerer varer fra katalog eller går tilbake til butikk, tvert imot, syns jeg at alt går veldig greit.

Bente831365380491
Skrevet

Synes ikke det er noe problem med HM. Bestilte til og med i høst skidress, og jakken var for liten. Da jeg skulle bestille en annen størrelse, viste det seg at de var fri for den, og da fikk jeg returnere buksa også (selv om jeg hadde hatt den en stund).

Synes pakkene kommer kjapt også jeg! Har aldri noen problemer der!

Skrevet

Ikke enig.

Har bestilt fra H&M mange ganger, og de er alltid hyggelige og høflige. Har også returnert varer som ikke passet eller som jeg ikke likte, og har bestandig fått igjen penger uten krøll.

Alt har fungert bra hos dem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...