Gå til innhold

"Vennina" mi tror jeg ligger med x hennes! :(

Gjest Den fortvilede studenten som river seg mer og mer i håret!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Den fortvilede studenten som river seg mer og mer i håret!!!
Skrevet

Fillern nå er jeg litt forbanna!

Fikk besøk tidligere idag, av en gammel og nåverende kompis!

Vi har vært venner i ganske mange år..

For to år siden fikk han seg dame, og bra var jo det!

Det har aldri vært noe som helst mellom meg og kompisen min EVER... og det kommer heller ikke til å bli det, og jeg har heller ikke noe som helst slags følelser for han enn en kompis, sånn er det, sånn har det vært og kommer alltid til å være!

Nå har jeg fått kontakt med denne damen hans og har hatt det en stund, og trodd at hun visste hvor jeg sto i henhold til utroskap, andres typer, og om han... har også sagt at jeg aldri har vurdert han som en seksualpartner og kommer heller ikke til å gjøre det, dej jeg fysisk ikke eier tiltrekkning på noen måte mot ham! Kjenner han litt FOR godt!

Hun VET også at jeg ikke liker dette med at en går rundt i venneflokken og ligger og styrer med andres typer osv.. at jeg syntes dette er forkastelig!

Nå er det jo slutt mellom dem, og egentlig så skulle det ikke ha noe å si, men nå er jeg beskyldt for å ha sex med han!

flere ganger!

Eller det vil si, hun vet ikke at jeg vet at hun har beskyldt meg for det, og kompisen min bad meg om å ikke si det til henne...

Noe som er forståelig for de prøver å ha en god tone!

MEN jeg VIL ikke være hennes venn lenger, ikke etter å ha kommet med beskyldninger som går på noen av de sterkeste prinsippene jeg eier i livet! OG dette VET hun!

Og jeg sitter her og er GANSKE forbannet! Har lyst til å ringe henne, og bare gyve løst...

OG jeg vet åssen leppa hennes går, i et... så nå er det vel utover hele flokken!

Sinna sinna sinna!

Og det er ikke godt å få gjort så mye eksamensarbeid!

Hva gjør jeg, konfronterer jeg henne? Hva... Har aldri i mine leve dager blitt anklaget på den måten, og nå er jeg forbanna!

Fra ei som vil være anonym men er fortsatt

Bugge1365380662
Skrevet

Hei! Jeg synes godt du kan snakke med henne om det.Men gjør det ansikt til ansikt,og på en rolig måte. Det har garantert størst effekt etter min erfaring.Og du kommer til å ha det bedre med deg selv tror jeg,enn hvis du ringer og gyver løs. Sett henne rolig til veggs med den voksne delen av deg.Funker som ei kule etter min erfaring. Man skal ikke finne seg i alt heller,og la alt passere.Dette var mitt forslag til løsning,men du gjør jo det du vil selvsagt.

Vennlig hilsen bugge.

Gjest Fortsatt anonym student som river og hiver av seg håret!
Skrevet

Hei! Jeg synes godt du kan snakke med henne om det.Men gjør det ansikt til ansikt,og på en rolig måte. Det har garantert størst effekt etter min erfaring.Og du kommer til å ha det bedre med deg selv tror jeg,enn hvis du ringer og gyver løs. Sett henne rolig til veggs med den voksne delen av deg.Funker som ei kule etter min erfaring. Man skal ikke finne seg i alt heller,og la alt passere.Dette var mitt forslag til løsning,men du gjør jo det du vil selvsagt.

Vennlig hilsen bugge.

Joda takk for svar!

Vet jeg må ta det rolig opp med henne, men det er kompisen min som er viktigest og jeg vil ikke gjøre det ubehagelig for ham!

Og smella hennes, ja den er mildt sagt sårende når den setter igang!

Og jeg vil rett og slett ikke bli offer for en psykotisk sjalu eks dame av en kompis jeg har kjent siden barneårene!

Og jeg VIL ikke være venner med henne mer.

Men sakelig skal det nok bli, for hun vet hun har lite å stille opp med når det gjelder mine evener til å snakke for meg, og også å la folk vite at jeg MENER det!

Bugge1365380662
Skrevet

Joda takk for svar!

Vet jeg må ta det rolig opp med henne, men det er kompisen min som er viktigest og jeg vil ikke gjøre det ubehagelig for ham!

Og jeg vil rett og slett ikke bli offer for en psykotisk sjalu eks dame av en kompis jeg har kjent siden barneårene!

Men sakelig skal det nok bli, for hun vet hun har lite å stille opp med når det gjelder mine evener til å snakke for meg, og også å la folk vite at jeg MENER det!

Lykke til så mye da.Ikke la henne ødelegge eksamenstida for deg.vennlig hilsen bugge

Gjest Til Studenten
Skrevet

Synes at du ikke skal ringe til henne og Gyve løs på henne på telefonen. Det blir jo bare dumt...

Sett deg inn i hennes situasjon.. Ut i fra det du forteller om henne, virker det sånn på meg at hun er en svært usikker person som har vansker med å stole på folk...Hun er nok en sårbar person, og har sikkert blitt såret av andre folk tidligere...

Ikke tenk mer på det, og la saken ligge rolig en stund du og se hva som skjer videre...

Gjest Tenk deg litt om
Skrevet

Joda takk for svar!

Vet du hva er grunnen til at hun er sjalu i det hele tatt?

Ut i fra det jeg kan om sjalusi, handler det om folk som har blitt såret opp gjennom tiden som er svært sårbare av seg...

Dessuten sliter dem også med dårlig selvtillit, så det er nok derfor dem går i forsvarsposisjon, noe som du merker når "smella" hennes settes i gang....

Gjør hva du vil, men jeg synes i allefall at du er dum hvis du GIDDER å "bråke" med henne bare fordi hun gikk i forsvarsposisjon...

Kjenner meg litt igjen selv i hun derre dama, så jeg skriver ut i fra de erfaringene og av den kunnskapen jeg har lært om sjalusi...

Gjest tjohooo
Skrevet

Ut i fra det jeg kan om sjalusi, handler det om folk som har blitt såret opp gjennom tiden som er svært sårbare av seg...

Dessuten sliter dem også med dårlig selvtillit, så det er nok derfor dem går i forsvarsposisjon, noe som du merker når "smella" hennes settes i gang....

Gjør hva du vil, men jeg synes i allefall at du er dum hvis du GIDDER å "bråke" med henne bare fordi hun gikk i forsvarsposisjon...

Kjenner meg litt igjen selv i hun derre dama, så jeg skriver ut i fra de erfaringene og av den kunnskapen jeg har lært om sjalusi...

vakke så dumt det der du...

Gjest Du vil ikke sammenligne deg med henne!
Skrevet

Huff kjenner du deg igjen?

det hadde du sikkert ikke sagt om du kjennte henne!

Det gjør jeg, og jeg er lei løgnene hennes.

Det er ikke bare dette hun lyver om, hun lyver om alt! jeg har selv sittet sammen med henne når hun har fortalt historier som jeg her vært med på og ikke hun, der hun har satt seg selv i min situasjon...

Problemet hennes er at hun ikke husker hvem som har sagt hva, og da blir det litt flaut for henne når vedkommende som har fortalt henne historien sitter der og hun ikke husker at det var vedkommende som satt der som har opplevd historien...

Hun har også innrømmet løgner angående voldtekter, psykiske problemer og ellers ting man ikke går rundt å lyver om at man har opplevd, ikke når en annen sitter og letter hjertet sitt, og hun sitter og LYVER om samme tingen...

Så om du er en som lyver for å få det akkurat slik du vil, ja da er du som henne!

Om du ikke kjenner deg i gjen i innlegget så skal du være sjelegla!

Hun har også sagt til meg rett ut at hun er sammen med kompisen min fordi han har penger, og iogmed at han er på sjøen nesten halve året og nesten er bare hjemme 7 uker i slengen, kunne hun ha det ganske gøy på de 7 ukene han er borte (han har ofte kommet hjem til tom konto, og da tjener han GANSKE bra) og nå er lurer hun på å bli sammen med han igjen fordi foreldrene hans har kjøpt seg leilighet i syden! Liksom akkurat når hun dumpet ham... Sier bare litt om mennesket hun er! Og kompisen min er desverre en som lar seg tråkke litt på... Men han om det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...