Gå til innhold

Hva har du på pc-bordet akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Gjest gleder meg til høsten...
Skrevet

Reklame, disketter, printer.. mannen min har sjokolade og den nye toffoen (med ulike smaker). Er den forresten god?? Prøver å ikke spise snop.. ikke lett når han spiser hver dag.

Fortsetter under...

mariaflyfly
Skrevet

Bilder av Lillemann, sjokoladepapir, neglelakk, vannglass, telefonkatalog, stiftemaskin, et av Snorkfrøkens kosedyr, en avis, sportstape, to tomme CD'er, tre tusjer, en gulpeklut og en nøkkelring.

Rot........

Skrevet

Oppå skrivebordet (da tar jeg ikke med alle skuffene/skapene): PC-skjermen, en kokebok, mobiltelefon, hustelefon, to håndkremer, to lypsyler, en kopp med masse penner i, en stor boks fruktdrops, tre kosedyr, en skrivebordslampe, et bilde av samboeren min, en blyantspisser formet som katt, vaksinasjonskort til katten, en konvolutt med frimerker, to skriveblokker, en liten beholder med små ark, post-it-blokk, en sparegris med utenlandske penger, the book lover's kit, en pakke extra tyggegummi, noen brev, noen timelister, et tomt glass, kodekalkulator til nettbanken, en av fjernkontrollene til TV'en, høyttalerne til PC'en, et papirlommetørkle, musematte + mus (egentlig på en liten utstikker fra skrivebordet). Har et digert skrivebord.

Skrevet

Å herregud... masse juicy fruit papir (måtte kjøpe i går for å mimre litt;), veska mi, deodorant, telefon, glass, papirsøppel, c-vitaminer, lighter, fuktighetskrem, kamera til mobil (blir aldri brukt:P), duftlys, tom soloflaske, rosiner (ugh, men jeg har ildere;), dopapir (hæ?), stereonlegg, eske med brennecd-er, hårstrikk, flaxlodd (uten gevinst), brødsmuler, søte postkort... jøss.. ryddig i dag :P

laguna1365380434
Skrevet

Her har jeg :

Kaffekopp(vanlig.m.melk),sigaretter. diverse sminkesaker, litt penger,en innbydelse,t-skjorta mi fra i går(!), en film, noen cder, hudkrem, bok og colakork.

Det var det.tror jeg.. Må rydde.

:-)

Gjest selje
Skrevet

Bilder av Lillemann, sjokoladepapir, neglelakk, vannglass, telefonkatalog, stiftemaskin, et av Snorkfrøkens kosedyr, en avis, sportstape, to tomme CD'er, tre tusjer, en gulpeklut og en nøkkelring.

Rot........

Telefon, bunke regninger med en miniskrivemaskin av støpejern oppå, avtaleboka mi, messinglampe, kermaikkrus med binders, to små ender av plast (han og hun) kjøpt i en landsby i York, et krus med penner og blyanter, en blå bolle med rot og skrot, en bunke manuskripter i omslag (særlig et blåblomstret er jeg fornøyd med), lommeboka mi, et krus med bilder fra Irland utapå, det er det vann i. Penn pg blokk, post-it-blokker.

Og mus og musematte på trell-ut-fjel.

Annonse

Gjest Rydda i går!
Skrevet

vannflaske, kladdebok, læreplanen, høytalere/mikrofon/mus/tastatur/skjerm/skriver, mobilen, digitalkamera, lypsyl, tyggis, ansiktskrem, p-piller, tom go`morgen, lommebok, kvitteringer, posten fra i dag, vekkeklokke, tlys, neglelakk, sminkesaker og hårstrikk.

Skrevet

Skal vi se... :)

-telefon

-bilde av Ingrid

-magnetkloss med magnetfisker (fra Tekninsk Museum.)

-høytalere til pc'en

-en,to,tre...seks...hele _syv_ rosa lapper med diverse telefonnummere og ting jeg skal huske

-en kulepenn

-en rull med navneklistremerker fra Merkmaster

-en kontaktbeskytter

-et tomt glass

-to hvite lapper med noe huskegreier

-lader til mobiltelefon

-og et lite sjokoladepapir finner jeg jammen også

- - -

oj, det ser mye ut...

Skrevet

utenom datautstyret har jeg beger med smågodt, en pose hasselnøttkjerner, røyk, lighter, askebeger, kaffekopp, penneholder, dusjflaske, extradrops og et par gule lapper.

Gjest Daisy
Skrevet

Oj, mye... vase med blomst, lysestake, klokke, div. permer og skolebøker, cd'er og dataspill, glass med vann, mobilen, husnøkler, ubetalte og betalte regninger, konvolutter, tape&penner, brillene jeg aldri bruker, skrutrekker (!), sikkerhetskort til nettbanken og en fotoapparatet.

Men det ER faktisk ganske ryddig.

Gjest Daisy
Skrevet

Her har jeg :

Kaffekopp(vanlig.m.melk),sigaretter. diverse sminkesaker, litt penger,en innbydelse,t-skjorta mi fra i går(!), en film, noen cder, hudkrem, bok og colakork.

Det var det.tror jeg.. Må rydde.

:-)

Hastverk med å få av deg t-skjorta fra i går, eller? Slang den bare lett av deg forann pc'en *erte, erte*

Gjest Daisy
Skrevet

Å herregud... masse juicy fruit papir (måtte kjøpe i går for å mimre litt;), veska mi, deodorant, telefon, glass, papirsøppel, c-vitaminer, lighter, fuktighetskrem, kamera til mobil (blir aldri brukt:P), duftlys, tom soloflaske, rosiner (ugh, men jeg har ildere;), dopapir (hæ?), stereonlegg, eske med brennecd-er, hårstrikk, flaxlodd (uten gevinst), brødsmuler, søte postkort... jøss.. ryddig i dag :P

Dopapir - ikke så usannsynlig at noen har vært inne på en snuskete side på nettet? *s*

Gjest bordeaux
Skrevet

Ubetalte regninger.... mobiltelefon....kamera..... kodekalkulator....."musemottager"....cd'r...klokke.....pose med litt sjokolade.....et glass vin :-).....marsipanegg (tilbud på påskenamm nå)....boks med saltpastiller fra danskebåten.....plastdings jeg ikke aner hva er til...en liten plastpose fra fotoknudsen...og litt infobrosjyrer av ymse slag.

Annonse

Gjest ChiengMai
Skrevet

Skjermen, høyttalere, scanner, digitalkamera, bilde av eldstemann, bilde av min gudmor, nesten et helt husapotek (insulin, paracet, ibux, melkesyretabletter og tranebærkapsler) ... :-D ... + et evigvarende rot.

Skrevet

Åh, her er det så rotete at jeg ikke gidder begynne å ramse opp... :/

Gjest ikkeryddaidag
Skrevet

Dig. kamera,dv kamera, hodetelefoner, veske, lommebok, pulsklokka, telefon, hobbylakkfarger, reklame, regninger, lampe, gummiku, postit, blyanter, kurv med diverse, kaffekanne, kaffekopp med kaffe, lacryl, et stort glass vann. Det var nesten alt.

Skrevet

Masse rot. Høyttalere, fjernkontroll, lampe, to tomme brusflasker, sjokopapir, to brev og en tom middagstallerken.

Skrevet

Masse rot. Høyttalere, fjernkontroll, lampe, to tomme brusflasker, sjokopapir, to brev og en tom middagstallerken.

Mistenkelig mange som har sjokopapir på pc-bordet, gitt... (meg selv inkludert...)

;)

Skrevet

Mistenkelig mange som har sjokopapir på pc-bordet, gitt... (meg selv inkludert...)

;)

Tror du meg hvis jeg sier at det var ikke jeg som spiste den sjokoladen? :) (Faktisk heelt sant.)

Spiste noen ekle smågodt-rester i mangel på noe annet i stad da. Sånn grønt juletre i marsipan og noen harde lakrisgreier. Og så fant jeg noen fine kakepynt-rosetter av sjokolade oppi skapet. De var vonde. :(

Skrevet

Tror du meg hvis jeg sier at det var ikke jeg som spiste den sjokoladen? :) (Faktisk heelt sant.)

Spiste noen ekle smågodt-rester i mangel på noe annet i stad da. Sånn grønt juletre i marsipan og noen harde lakrisgreier. Og så fant jeg noen fine kakepynt-rosetter av sjokolade oppi skapet. De var vonde. :(

*LOL*

Bare _måtte_ ha noe søtt, hva?

;)

(var akkurat i skuffen og knabbet meg litt påskemarsipan, jeg...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...