Soria Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Mistenkelig mange som har sjokopapir på pc-bordet, gitt... (meg selv inkludert...) Ikke jeg, men jeg har en smågodtboks som jeg fyller på etterhvert som den blir tom 0 Siter
mAd Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Dopapir - ikke så usannsynlig at noen har vært inne på en snuskete side på nettet? *s* Haha, jeg er dame, jeg trenger ikke sånt (derimot har jeg tre ildere som liker å rote med ting (les: velte kopper), og da kommer det godt med:) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Haha, jeg er dame, jeg trenger ikke sånt (derimot har jeg tre ildere som liker å rote med ting (les: velte kopper), og da kommer det godt med:) Men du har kanskje en mann som gjør det *s*? 0 Siter
mAd Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Men du har kanskje en mann som gjør det *s*? Hehe, sant.. hmm.. kanskje jeg bør ta meg en prat med'n 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.