Gå til innhold

Oppkjøring imorgen... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har oppkjøring imorgen...for andre gang! Strøk på første, men de feilene håper jeg er rettet på nå. Noen siste tips og råd?

Fortsetter under...

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du unngår nok ikke prestasjonsangst på en så viktig dag, men lykke til!

Skrevet

Du unngår nok ikke prestasjonsangst på en så viktig dag, men lykke til!

Takk...er bare livredd for å stryke nok en gang :(

Skrevet

Takk...er bare livredd for å stryke nok en gang :(

Naturlig. Jeg tipper at det går bra.

Skrevet

Naturlig. Jeg tipper at det går bra.

Hehe..får nå se på det..Men uansett.det er vel ingen krise..bare dyrt :)

Skrevet

Det går vel bra hvis du har luket ut feilene du gjorde sist?

Annonse

Skrevet

Det går vel bra hvis du har luket ut feilene du gjorde sist?

Nja...føler det er nye feil nå, men vi får se :)

Skrevet

Slapp av og ikke tenk på at sensor sitter ved siden av og bedømmer kjøringen din. Jeg hadde en kjempekoselig sensor da jeg kjørte opp, vi pratet og diskuterte og lo hele turen og han fikk meg virkelig til å slappe av. Faktisk gjorde jeg ikke en eneste feil og bestod på første forsøk, i Oslo.

Det kommer til å gå kjempebra, du vet nå hvordan det er under en oppkjøring, du er flink nok til å kjøre bil alene, bare vis det til sensoren. :-)

Skrevet

Kommenter egne feil!

Det scora jeg stort på under oppkjøring, hadde en lang utgreiing om hvorfor jeg _nesten_ kjørte på rødt lys, og det dro han fram som svært positivt etterpå.

Ellers må du prøve å kjøre så godt du aldri har kjørt før. Hold øyne åpne, vis et våkent blikk og kikk ofte i sladrespeilet.

Skrevet

Ta det med ro og la deg ikke stresse slik at du har kontroll er vel det viktigste. Vær konsentrert...så man bør kanskje ikke skravle for mye med sensor heller.

I morgen har du lappen, vær du sikker!!

Gjest Lykke til
Skrevet

Jeg strøk også første gang. Kjørte opp på vinteren. Glemte langlys og slikt der det ikke var gatelys, og brøt vikeplikten 2 ganger.... bare en gang etter min mening, men det var fordi vi ble stående flere biler som skulle forskjellige veier, og det var en som hadde vikeplikt for en annen uansett. Ingen andre kjørte, så da gjorde jeg det. Skulle aldri gjort det! Også fikk jeg margekjeft av sensor etterpå. Og det var ikke morsomt, for jeg hadde mest lyst til å sette meg ned å grine!!! Noe jeg også gjorde etterpå.

Så vær glad du slipper å kjøre opp mens det er mørkt, for det er ikke noe særlig. Man har nok å tenke på da!

på den andre oppkjøringa mi holdt jeg på å kjøre i grøfta. :( Sensor måtte ta i rattet, men jeg sto siden jeg var veldig god teknisk. Førse gang hadde jeg en sensor som blir kalt stryke-Petter! Og med rette! Han stryker veldig mange, uten at det er gode grunner til det! Andre gangen sa at jeg jeg ikke ville ha han, og at jeg ville kjøre midt på dagen mens det var lyst.

Det beste tror jeg er å slappe av, og prøve å ikke tenke på at det er oppkjøring. Ta det med ro, og gjerne fortelle sensor hvorfor du gjør de forskjellige tingene.

Bente831365380491
Skrevet

Nja...føler det er nye feil nå, men vi får se :)

Ikke tenk at det kan gå dårlig. Det gjorde jeg første gang, og da ble det stryk!

Gjest Daisy
Skrevet

Hold hodet kaldt. Og kikk i speilet mange ganger. Trenger ikke "se" noe der, men løft blikket så det i allefall ser ut som om du ser ;0)

Annonse

Gjest Daisy
Skrevet

Ta det med ro og la deg ikke stresse slik at du har kontroll er vel det viktigste. Vær konsentrert...så man bør kanskje ikke skravle for mye med sensor heller.

I morgen har du lappen, vær du sikker!!

Jeg skravla masse med sensor. Snakket om dagligdagse ting, og da greide jeg å roe meg ned og ikke være nervøs.

Skrevet

Hvordan gikk det?

Skrevet

Hvordan gikk det?

Det gikk ikke. Kjørelæreren min avlyste fordi jeg møtte opp med bronkitt og influensa. Sensoren ville visst ikke at jeg skulle kjøre opp, for det kunne påvirke resultatet :(

Skrevet

Det gikk ikke. Kjørelæreren min avlyste fordi jeg møtte opp med bronkitt og influensa. Sensoren ville visst ikke at jeg skulle kjøre opp, for det kunne påvirke resultatet :(

Ok, da kan du jo bruke tiden til å forberede deg enda bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...