Gå til innhold

Margarets kjole..

Anbefalte innlegg

Gjest Kjolen...
Skrevet

Noen som vet hvor Margaret har kjøpt kjolen (skjørt/topp?) hun hadde på seg idag, under finalen? Den var bare dødsrå, kunne godt tenke meg en lignende selv!

Fortsetter under...

Skrevet

Den er da sikkert laget av en privat skredder.

Skrevet

Ja de har den både på Vero Moda, H&M og Cubus faktisk...

Skrevet

Ja de har den både på Vero Moda, H&M og Cubus faktisk...

For ikke å snakke om Dressmann, Ringo, Gartnerhallen, Bygger'n, Skoringen, Monter og Plantasjen...

Skrevet

For ikke å snakke om Dressmann, Ringo, Gartnerhallen, Bygger'n, Skoringen, Monter og Plantasjen...

Du glemte Skeidar. Og Rema1000.

Skrevet

Du glemte Skeidar. Og Rema1000.

*slår meg til pannen og himler overgitt med øynene over meg selv*

Annonse

Skrevet

Og ikke glem "du finner det på Nille";o)

Gjest mor i juni
Skrevet

De har jo egne stylister bak der da. :-)

Sikkert stylisten som har klippet opp Kjartans slips i remser også.

Gjest lille megan
Skrevet

Den er da sikkert laget av en privat skredder.

Synes den var helt forferdelig jeg. Skjørtet langt oppunder armene og toppen langt ned. Bra at Kjartan vant!

Bente831365380491
Skrevet

Synes den var helt forferdelig jeg. Skjørtet langt oppunder armene og toppen langt ned. Bra at Kjartan vant!

Helt enig! Den var helt grusom!

Gjest Nikkløs
Skrevet

Helt enig! Den var helt grusom!

Sikkert kjøpt på 10èrn

Skrevet

Ja, har faktisk sett den på Rimi også. Herregud, det begynner jo å bli kjedelig når man får tak i den overalt!!

serendipity
Skrevet

Den var noe av det mest smøkløse jeg har sett. Og hun som pleier å ha så kule klær ellers..

Annonse

mariaflyfly
Skrevet

Jeg synes kjolen var redselsfull, og mener stylisten som har hatt ansvaret i Idol har vært ganske på bærtur et par ganger.

Skrevet

Fan vite. Jeg har i grunnen fått mer sans for denne Solveig Kloppen, programlederen du vet. Jeg vet ikke hva det er som gjør det, og jeg er kanskje alene om det, men har hun en egen fanklubb eller noe sånt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...