Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som Danmark har fått sitt kronprinspar, ( Noe jeg må innrømme at jeg smygtittet litt på),påvirker det ditt eget syn på ekteskap?

Altså, tenker du litt ekstra på å fri til kjæresten din, eller kanskje fornye løftene?

Selv sitter jeg her, ugift, og ser bort på min kjære i sofaen. Føler en slik indre ro, og kan ikke la være å tenke: Gleder meg til jeg står hvit brud, med han ved min side.

Psst, hvis du leser dette, kjære: Love U!

Fortsetter under...

Skrevet

Det _er_ kjekt å stå brud, det er bare så lenge siden...

Snart 11år, faktisk. Hadde gjort det igjen... men med en annen kjole enn den jeg hadde da.

Har av og til lyst til å gifte meg på nytt (med samme mann altså) bare for å få velge en ny og enda vakrere kjole...men det er det bare jeg som vil ;)

Skrevet

Det _er_ kjekt å stå brud, det er bare så lenge siden...

Snart 11år, faktisk. Hadde gjort det igjen... men med en annen kjole enn den jeg hadde da.

Har av og til lyst til å gifte meg på nytt (med samme mann altså) bare for å få velge en ny og enda vakrere kjole...men det er det bare jeg som vil ;)

Slik har jeg det også :)

Skrevet

Jeg gleder meg hvertfall ekstra mye til bryllupet vårt i august!

Gjest kasadu
Skrevet

Er gift, men da hadde vi ikke råd til så mye. Hadde enkel kjole, skulle gjerne hatt en ordentlig brudekjole (men enkel, liker ikke puffermer og sløyfer). Vil gjerne fornye løftene en gang, men flott kjole og god mat, familie og venner som gjester. Hadde noen få gjester, men ikke alle søsken kunne komme. Glad for at vi er gift! Trygt og fint.

Gjest malun
Skrevet

Jeg er gift og veldig fornøyd med det.

Fornye løftene? Det står for meg som noe absolutt tullete, svulstig og importert fra USA via de mest sentimentale TV-seriene.

*grøss*

Annonse

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Slik har jeg det også :)

Høres dillete ut, synes nå jeg. Men så er jeg også skilt. Som de fleste....

serendipity
Skrevet

Nei... Jeg vil ikke gifte meg , enkelt og greit..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...