Gå til innhold

Om selvbruning!

Anbefalte innlegg

Gjest blir så irritert
Skrevet

Har idag, for første gang kjøpt meg selvbruningskrem, og er slett ikke fornøyd med resultatet! Synes ikke det ble jevnt, og fikk ikke særlig mye farge heller. Og kremen "flasser". Noen tips til hva jeg kan gjøre?? Akkurat nå stoler jeg mest på vanlig sol, da vet jeg hvertfall hvordan resultatet blir!

Skrevet

Du må skrubbe huden først, smøre inn med vanlig fuktighetskrem, massere selvbruningskremen inn, og kanskje spandere på deg et litt dyrere merke.

Gjest blir så irritert
Skrevet

Du må skrubbe huden først, smøre inn med vanlig fuktighetskrem, massere selvbruningskremen inn, og kanskje spandere på deg et litt dyrere merke.

Kjøpte av merket pitz buin. Andre som har vært veldig fornøyd med det. Skrubbet huden først, og huden skulle være tørr når den ble påført! Får ta meg en dusj å vaske av det overskytende, for det ligger liksom utenpå huden.

Gjest papirtiger
Skrevet

Kjøpte av merket pitz buin. Andre som har vært veldig fornøyd med det. Skrubbet huden først, og huden skulle være tørr når den ble påført! Får ta meg en dusj å vaske av det overskytende, for det ligger liksom utenpå huden.

Piz buin er elendig, og det stinker. Fake it fra Body shop er hundre ganger bedre.

Selvbrunung er en kunstform ;)

Skrevet

Når du sier at huden skulle være tørr før påføring,mener du da at du ikke skal bruke bodylotion først?

Gjest mor i juni
Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis brukt den nye (eller, fjorårets nye) til Piz Buin - det skummet som skal tørke på 5 minutter?

I så fall er det noe av det latterligste jeg har vært borti.

Skrevet

Når du sier at huden skulle være tørr før påføring,mener du da at du ikke skal bruke bodylotion først?

ja, da blir det nesten ikke farge. lotion kun på albuer og knær.

Skrevet

ja, da blir det nesten ikke farge. lotion kun på albuer og knær.

Bodylotionen må ha trukket skikkelig inn i huden før man smører seg med selvbruningskremen.

Du må ha på flere ganger ja,men til gjengjeld så får du en jevn farge og den varer lengre også.

Gjest blir så irritert
Skrevet

Piz buin er elendig, og det stinker. Fake it fra Body shop er hundre ganger bedre.

Selvbrunung er en kunstform ;)

Resultatet ble faktisk ganske bra til slutt....når jeg fikk vasket av det som lå utenpå huden.

Hvor mye koster den fra body shop da?

Gjest blir så irritert
Skrevet

Det sto at huden måtte være helt tørr, for ellers kunne resultatet bli skjoldete! Men fikk det bra til slutt. Lå mye overskuddsfarge som jeg fikk vasket bort....

Gjest blir så irritert
Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis brukt den nye (eller, fjorårets nye) til Piz Buin - det skummet som skal tørke på 5 minutter?

I så fall er det noe av det latterligste jeg har vært borti.

Nei det har jeg ikke. Men den er i samme serie. Kjøpte vanlig krem jeg.

serendipity
Skrevet

Det aller viktigste er at du "forbereder" duden i et par dager, dvs. skrubber deg godt over hele kroppen i dusjen i et par dager. Så smører du på. Ta for deg ett og ett område og vask hendene mellom hver gang. Jeg kan anbefale den nye til Dior eller den aller aller beste Fake Bake (som kan bestilles på nett eller kjøpe i kropps pleie salonger)

Sånne rimelige merker som Piz Buin og Ambre Solarie er IKKE gode.

Skrevet

Resultatet ble faktisk ganske bra til slutt....når jeg fikk vasket av det som lå utenpå huden.

Hvor mye koster den fra body shop da?

Tror den fra Bodyshop koster 169.

Syns den er bra jeg og. Har den lyseste.

Skrevet

Det sto at huden måtte være helt tørr, for ellers kunne resultatet bli skjoldete! Men fikk det bra til slutt. Lå mye overskuddsfarge som jeg fikk vasket bort....

Ja det er det jeg mener,man må være sikker på at bodylotionen har trengt helt inn i huden.

Bruker man ikke bodylotion,så legger kremen seg i tykkere lag der huden er tørrest og dèt blir mange steder hvis man ikke har myket opp huden først.

Du trenger flere påføringer av selvbruningskremen,men resultatet blir jevnere og mer varig.

Skrevet

Tror den fra Bodyshop koster 169.

Syns den er bra jeg og. Har den lyseste.

Men den fra Dior tror jeg skal være den beste ifølge tv2 hjelper deg. :-)

Jeg har enda ikke fått tak i den, så jeg bruker også body shop sin. :-)

Gjest papirtiger
Skrevet

Men den fra Dior tror jeg skal være den beste ifølge tv2 hjelper deg. :-)

Jeg har enda ikke fått tak i den, så jeg bruker også body shop sin. :-)

Har prøvd Dior, syntes ikke den var SÅ mye bedre at det var verdt det.

Lancomes selvbruning til ansiktet derimot, den anbefales

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...