Gjest FU FU FU Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Har bunad, men den har krympet. LOL. Har kjøpt meg en svart, pen linbukse men det er ikke så veldig pyntet at det gjør noe. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Vettafan, noe billige mammaklær fra H&M. :-( Vil ha bunaden min! Men bare den passer igjen til neste år, så skal jeg egentlig være fornøyd. I år kan jeg tross alt spise masse is med god sammvittighet, uten å tenke på at klærne strammer i livet ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg skal ha en kort, svart kjole med tynne hvite striper, med matchende skjerf og strømper. Og svarte, høye sko. Kanskje hatt. Har ikke bestemt meg for om antrekket er tøffest med eller uten.. 0 Siter
Gjest Vibeksen Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 En kort kremfarget kjole... med kremfargede åpne sandaler med høøøye hæler...huff... trenger bare et par lekre strømpebukser som passer til... 0 Siter
modesty Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg skal ha en kort rosa blomstrete kjole. Kjempesøt! Og hvit veske, og en hvit blomst i håret. Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal velge behagelige sko (som likevel er pene og med hæl) eller noen sko som passer enda bedre til kjolen (men som er dødsvonde å gå med..). 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg skal ha rosa knebukser eller beige. Kommer an på været og ei t-skjorte ved siden av. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Vettafan, noe billige mammaklær fra H&M. :-( Vil ha bunaden min! Men bare den passer igjen til neste år, så skal jeg egentlig være fornøyd. I år kan jeg tross alt spise masse is med god sammvittighet, uten å tenke på at klærne strammer i livet ;-) Svart hører med på 17.mai. I min barndom var svarte duskeluer og svarte dresser alltid bakgrunnen for de lange 17.maisløyfene. Mora mi gikk i svart drakt med svart stråhatt! Har du ikke noe fint svart å ha over buksa? Og svart hatt(alpelye... Og 17.maisløyfe. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg liker å gå i noe rødt jeg! En pen rød drakt f.eks. Eller mørkeblå. Eller cremefarget. Da er det så pent med 17.mai-sløyfe til! Bunad er i og for seg greit. Men pyton når det er varmt. Og det er tungt å gå med, så jeg kommer ikke til å skaffe meg bunad. Har hatt en som nå er for liten. 0 Siter
Lucretia Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 kjole eller skjørt. langt eller kort... aner ikke. vet bare at det blir svart.. for jeg har ikke så mange andre farger i klesskapet. Bekymrer meg aldri over hva jeg skal ha på meg. Finner bare noe i skapet om morgenen. Kvelden før om jeg skal noe sted tidlig. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Svart hører med på 17.mai. I min barndom var svarte duskeluer og svarte dresser alltid bakgrunnen for de lange 17.maisløyfene. Mora mi gikk i svart drakt med svart stråhatt! Har du ikke noe fint svart å ha over buksa? Og svart hatt(alpelye... Og 17.maisløyfe. ? Det årner seg nok, skjønner du. :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Rødt "tynt" skjørt til litt under knærne(- eller et langt beige lin-skjørt), hvit topp og hvit bluse, røde sandaler, 17.mai sløyfe...og en lottokupong i veska - sånn at jeg kanskje har råd til bunad neste år....;-) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Svart hører med på 17.mai. I min barndom var svarte duskeluer og svarte dresser alltid bakgrunnen for de lange 17.maisløyfene. Mora mi gikk i svart drakt med svart stråhatt! Har du ikke noe fint svart å ha over buksa? Og svart hatt(alpelye... Og 17.maisløyfe. Åja, det svaret var visst ikke til meg. 0 Siter
Gjest immortal Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Kjole.... rosa kort kjole, litt ovenfor knærne, med åpen rygg og litt utringing foran.enten med en hvit jakke over eller et rosa sjal og en rosa veske. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.