Gjest ring ring Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Har fått et svensk nummer som skal ringes til på tirsdag. Det har 9 siffer. De 3 første er 736. Noen som kan fortelle meg om dette kan være et reelt nummer, og ev. hvor i Sverige det stammer fra? 0 Siter
Gjest ring ring Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 De har ni siffer i sverige Har du sett på gulesider for sverige? der er det ikke oppgitt 9 siffer. iallefall starter de fleste med 040 (i det området hvor jeg kikket iallefall) 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Har du sett på gulesider for sverige? der er det ikke oppgitt 9 siffer. iallefall starter de fleste med 040 (i det området hvor jeg kikket iallefall) Det er ulik lengde på telefonnumre i Sverige, så det er ikke et bestemt antall for de. Se http://www.susning.nu/Telefonnummer (0-en i retningsnummeret skal ikke slås når man ringer fra utlandet, da blir det selvsagt 0046 + telefonnummeret, uten den nullen). 0 Siter
Gjest Edition81 Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Har du sett på gulesider for sverige? der er det ikke oppgitt 9 siffer. iallefall starter de fleste med 040 (i det området hvor jeg kikket iallefall) Mobilnummer som har ni siffer da kanskje? Kjenner to stk i sverige, begge har ni siffer, og begge er mobil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.