Gjest angel_girl Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 jippi-Kjartan vant!! det var fortjent.... margaret var kjempe flink og hadde fortjent å vinne like mye hun oxo da... litt kjedelig at idol er over. men,men... 0 Siter
Gjest ova Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Tror det var siste sangen som avgjorde dette. Synes nok at Kjartan kom best ut av den. Synes også at Margareth var flink. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 ... var Susanne? Oh my god. Enten så følger man med, eller så følger man ikke med. 0 Siter
Gjest Men hvor... Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Oh my god. Enten så følger man med, eller så følger man ikke med. Javel?! Hubn var syk for en uke siden, men hvor var hun nå? Kan du ikke bare si det da! ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Javel?! Hubn var syk for en uke siden, men hvor var hun nå? Kan du ikke bare si det da! ) Hun gikk ut av idol forrige fredag. 0 Siter
Gjest Men hvor.... Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Hun gikk ut av idol forrige fredag. Det vet jeg da! ) Men alle de andre finalistene var der, oppe på scenen i pausen. Men altså ikke Susanne. På kjøret igjen? 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Det vet jeg da! ) Men alle de andre finalistene var der, oppe på scenen i pausen. Men altså ikke Susanne. På kjøret igjen? På kjøret igjen?? 0 Siter
Gjest angel_girl Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 tror susanne var den eneste av de 11 som ikke var der.. i år har det vært med kjempe mange flinke.. hadde bare jeg kunne synge slik som dem.. gleder meg til cd`en til kjartan kommer ut. margaret får sikkert platekontrakt hun oxo.. både gaute og david fikk jo det i fjor så.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Det vet jeg da! ) Men alle de andre finalistene var der, oppe på scenen i pausen. Men altså ikke Susanne. På kjøret igjen? Åh, var det det du mente? Hun var vel syk da. Trodde du ikke hadde fått med deg at hun hadde ryki ut. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 ... var Susanne? Hjemme med lungebetennelse leste jeg på en eller annen nettavis. 0 Siter
amber sun Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Det vet jeg da! ) Men alle de andre finalistene var der, oppe på scenen i pausen. Men altså ikke Susanne. På kjøret igjen? Hva mener du med "på kjøret igjen"? 0 Siter
Gjest simmenos Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Hva mener du med "på kjøret igjen"? "Alle" i Sandnes vet at hun har prøvd litt av hvert,for å si det sånn. 0 Siter
amber sun Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 "Alle" i Sandnes vet at hun har prøvd litt av hvert,for å si det sånn. Ok, det visste jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.