Gå til innhold

idol...

Anbefalte innlegg

Gjest angel_girl
Skrevet

jippi-Kjartan vant!! :) det var fortjent.... margaret var kjempe flink og hadde fortjent å vinne like mye hun oxo da... litt kjedelig at idol er over. men,men...

Skrevet

Tror det var siste sangen som avgjorde dette. Synes nok at Kjartan kom best ut av den.

Synes også at Margareth var flink.

Skrevet

... var Susanne?

Oh my god.

Enten så følger man med, eller så følger man ikke med.

Gjest Men hvor...
Skrevet

Oh my god.

Enten så følger man med, eller så følger man ikke med.

Javel?! Hubn var syk for en uke siden, men hvor var hun nå? Kan du ikke bare si det da! :o)

Skrevet

Javel?! Hubn var syk for en uke siden, men hvor var hun nå? Kan du ikke bare si det da! :o)

Hun gikk ut av idol forrige fredag.

Gjest Men hvor....
Skrevet

Hun gikk ut av idol forrige fredag.

Det vet jeg da! :o) Men alle de andre finalistene var der, oppe på scenen i pausen. Men altså ikke Susanne. På kjøret igjen?

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Det vet jeg da! :o) Men alle de andre finalistene var der, oppe på scenen i pausen. Men altså ikke Susanne. På kjøret igjen?

På kjøret igjen??

Gjest angel_girl
Skrevet

tror susanne var den eneste av de 11 som ikke var der.. i år har det vært med kjempe mange flinke.. hadde bare jeg kunne synge slik som dem.. :) gleder meg til cd`en til kjartan kommer ut. margaret får sikkert platekontrakt hun oxo.. både gaute og david fikk jo det i fjor så.. :)

Skrevet

Åh, var det det du mente? Hun var vel syk da. Trodde du ikke hadde fått med deg at hun hadde ryki ut.

Skrevet

... var Susanne?

Hjemme med lungebetennelse leste jeg på en eller annen nettavis.

Skrevet

Hva mener du med "på kjøret igjen"?

Gjest simmenos
Skrevet

Hva mener du med "på kjøret igjen"?

"Alle" i Sandnes vet at hun har prøvd litt av hvert,for å si det sånn.

Skrevet

"Alle" i Sandnes vet at hun har prøvd litt av hvert,for å si det sånn.

Ok, det visste jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...