Hekta Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Har aldri hatt prob med å klippe og lime, men nå i dag får jeg ikke gjort det (linker bl.a). Har ikke en ensete ide om hvordan få det fiksa. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Noen ganger funker ikke ctrl+c og control+v (klipp og lim med hurtigtaster) for meg heller, uten at jeg skjønner helt hvorfor. Men da har det som regel funka med å høyreklikke og velge copy & paste fra den lille "hurtigmenyen" som kommer opp. Evt. prøv å restarte maskinen. Lykke til! 0 Siter
Hekta Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Skrevet 15. mai 2004 Noen ganger funker ikke ctrl+c og control+v (klipp og lim med hurtigtaster) for meg heller, uten at jeg skjønner helt hvorfor. Men da har det som regel funka med å høyreklikke og velge copy & paste fra den lille "hurtigmenyen" som kommer opp. Evt. prøv å restarte maskinen. Lykke til! pleier alltid å høyreklikke jeg Fikk det til nå. Nesten krise på gang ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.