Gå til innhold

Åpne pensko

Anbefalte innlegg

Gjest katten kathinka
Skrevet

Kan jeg ha tynne strømper i åpne pensko (åpen "tupp"). Det er jo en slags søm ytterst på tåa på strømpene.

Jeg ble plutselig så usikker da jeg skulle handle meg sko i dag. Kikka rundt på alle kanter, men alle som hadde åpne sko/sandaler hadde bare tær.

Noen som vet hva som er vanlig?

Fortsetter under...

Bente831365380491
Skrevet

Ja, det kan du godt! Jeg har hatt det flere ganger, og det er ingen som har lagt merke til det!

laguna1365380434
Skrevet

Det hender ofte at jeg har strømper i pensko med åpen tupp, i hvertfall.. Har sett det like ofte som bare tær..

:-)

Kizza1365380506
Skrevet

Det er klart du kan det. Det finnes også noen strømpebukser uten tå og søm.

Mvh

Gjest katten kathinka
Skrevet

Takk for svar.

Da kjøper jeg disse skoene og satser på å ha strømper i.

Det var bra for de passet så bra til kjolen jeg har kjøpt.

Da er bryllpsantrekket i boks :-)

Gjest Lurer på det, jah!
Skrevet

Takk for svar.

Da kjøper jeg disse skoene og satser på å ha strømper i.

Det var bra for de passet så bra til kjolen jeg har kjøpt.

Da er bryllpsantrekket i boks :-)

"Da kjøper jeg disse skoene" skrev du i innlegget ditt kl. 21.39 igår...Hvordan skal du få kjøpt de skoene før mandag???

Annonse

Gjest katten kathinka
Skrevet

"Da kjøper jeg disse skoene" skrev du i innlegget ditt kl. 21.39 igår...Hvordan skal du få kjøpt de skoene før mandag???

Hei på deg, din detektiv :-)

Jeg skal ha bunad på 17 mai, og da skal jeg såklart ha bunadskoene mine.

Dette er antrekk til et bryllup jeg skal i.

Ok?

Gjest Lurer på det, jah!
Skrevet

Ahh...Sånn å se, jah! Begynte å lure litt på om du visste hvilken dag det var...

Skrevet

Jeg syns det er svært stygt, og peker og ler av folk som har det.

Nei, det gjør jeg selvfølgelig ikke, men tenker i mitt stille sinn "oh my god, kunne ikke dama droppa strømpebuksa eller funnet seg noen andre sko?"

Skrevet

*kremt*......

Ikke mye pent.....

syns jeg iallefall..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...