Gjest dame, 30 Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Må prøve igjen. Jeg er en kvinne på 30 år som har et spørsmål til dere. For en måned siden tok jeg kontakt med en attraktiv mann på byen og fikk en del danser med ham + litt prat (ikke mye, kun på dansegulvet). Spurte om jeg kunne be ham på kaffe neste gang han var i byen. Det kunne jeg. Han fikk så telefonnummeret mitt. Jeg hørte ingenting. I går var jeg igjen på byen. Penere kledd denne gangen (mer attraktiv), dersom det skulle ha noen betydning... Så at mannen var der, sammen med venner. Jeg tok kontakt etter en stund og sa takk for sist, hvordan har du hatt det. Han virket glad for å se meg (men jeg vet ikke) og svarte. Våre respektive venne'flokker' stod tilfeldigvis i nærheten av hverandre, så vi pratet litt sammen og danset like mye som forrige gang. Han tok intiativ til dans et par ganger også (jeg er mest aktiv). Han tok også intiativ til rolig dans (han hadde drukket litt). Da han sa at han hadde mistet telefonnummeret mitt sist, altså lappen han hadde fått, sa jeg at "da vil du sikkert ha det en gang til da?" og han sa ja. Kun jeg hadde mobil, så det ble til at jeg fikk hans nummer. Han var påpasselig på sørge for at det ble korrekt tastet inn. Nå lurer jeg på når jeg skal ringe ham, og ...hva skal jeg si, hva kan vi prate om? Hvis stemningen er god på telefonen, kan jeg da invitere ham på besøk til min by? Han bor i en by, 1 time unna. 0 Siter
Gjest dame, 30 Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 En ting til, jeg lurer på om han forventer at jeg ringer. Hva om jeg sender sms, eller er det bare noe yngre folk gjør i en slik situasjon? 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 En ting til, jeg lurer på om han forventer at jeg ringer. Hva om jeg sender sms, eller er det bare noe yngre folk gjør i en slik situasjon? Hey Har ingenting med saken og gjøre at du er 30 og vel så det når det gjelder sms!!! Drev på det selv, da jeg traff min nåværende samboer! Det var slik vi fikk god kontakt til og begynne med! Men siden du allerede har opparbeidet en god tone med han......og han vil du skal ringe!...Så hadde jeg ringt hvis jeg var deg! Du vil jo fort merke om tonen er god pr tlf eller ikke! Dessuten så har du vel egentlig ikke no og tape på og ringe! 0 Siter
Gjest dame, 30 Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Hey Har ingenting med saken og gjøre at du er 30 og vel så det når det gjelder sms!!! Drev på det selv, da jeg traff min nåværende samboer! Det var slik vi fikk god kontakt til og begynne med! Men siden du allerede har opparbeidet en god tone med han......og han vil du skal ringe!...Så hadde jeg ringt hvis jeg var deg! Du vil jo fort merke om tonen er god pr tlf eller ikke! Dessuten så har du vel egentlig ikke no og tape på og ringe! Vi har nå sendt hverandre 2 sms, og jeg får beskjed om å ringe :0) Underlivet mitt forteller meg at dette er bra! ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.