Mr Kahn Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Skrevet 16. mai 2004 De siste dagers hendelser har til gagn bevist at jeg fikk rett i hva jeg sa om USAs engasjement i Irak. De har svekket konseptet "demokrati" i store deler av verden. «-De har svekket konseptet "demokrati" i store deler av verden.-» Da må jeg si du har en evne til å generalisere som overgår det meste av det jeg har blitt beskyldt for. Av en styrke på nærmere 200.000 mann har kanskje et halv dusin tullinger forrådt sin plikt som soldater i en demokratisk hær, og du durer ut og dømmer hele nasjonen? Okay, la oss bruke dine analysemodeller, 19 arabere kjørte fire sivile fly med uskyldige mennesker i døden og drepte 3000 mennesker på bakken og i sivile bygninger. Ergo, etter din målestokk er det svekket enhver tro på at en araber er mer verd enn å skyte rett ned. Analogien stemmer helt overens med ditt resonnement; USA er intet demokrati, alle arabere er terrorister. Kjenner du igjen denne type argumentasjon? 0 Siter
Anaïs Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 OK, det er en ærlig sak å innrømme at en ikke har noe å bidra med. Hehe, grubla lenge og fant til slutt noe aa svare; flink gutt! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Skrevet 16. mai 2004 Hehe, grubla lenge og fant til slutt noe aa svare; flink gutt! Neida, du har ikke så mye å fare med at det avkreves noen grubling. Hvis det tar tid, så er det bare fordi mindre interessante innspill nedprioriteres i svar-rekken. Dessuten har jeg litt andre gjøremål innimellom. 0 Siter
Gjest Zombiebob Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Jeg er heller ikke avhengig av din tillit for å diskutere. Noe mer? Får si det i klartekst da: Ved å opptre som bajas skaper du oppslutning for dine meningsmotstandere. Men det er kanskje egentlig det du vil? 0 Siter
Sør Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 «-De har svekket konseptet "demokrati" i store deler av verden.-» Da må jeg si du har en evne til å generalisere som overgår det meste av det jeg har blitt beskyldt for. Av en styrke på nærmere 200.000 mann har kanskje et halv dusin tullinger forrådt sin plikt som soldater i en demokratisk hær, og du durer ut og dømmer hele nasjonen? Okay, la oss bruke dine analysemodeller, 19 arabere kjørte fire sivile fly med uskyldige mennesker i døden og drepte 3000 mennesker på bakken og i sivile bygninger. Ergo, etter din målestokk er det svekket enhver tro på at en araber er mer verd enn å skyte rett ned. Analogien stemmer helt overens med ditt resonnement; USA er intet demokrati, alle arabere er terrorister. Kjenner du igjen denne type argumentasjon? Om så var viser det jo at det er langt flere "tullinger" på 100000 personer fra USA enn blant de 1,2 milliardene muslimer du sverter. Uansett hvordan du regner på det, så har du tapt. Som vanlig. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Skrevet 16. mai 2004 Om så var viser det jo at det er langt flere "tullinger" på 100000 personer fra USA enn blant de 1,2 milliardene muslimer du sverter. Uansett hvordan du regner på det, så har du tapt. Som vanlig. Du bedriver samme type generalisering som du har bebreidet meg for i årevis. Lavmål. Tapt hva da? Du er jo ikke engang en match. 0 Siter
Sør Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Du bedriver samme type generalisering som du har bebreidet meg for i årevis. Lavmål. Tapt hva da? Du er jo ikke engang en match. Hvis du har bedrevet det i årevis, er du neppe i en posisjon til å kritisere andre for å gjøre det samme. Dog kommer det flere filmer, inkl. fra Guantanamo, som viser at det nettopp var "policy" å bedrive slikt. Ergo går ansvaret helt til tops! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Skrevet 16. mai 2004 Hvis du har bedrevet det i årevis, er du neppe i en posisjon til å kritisere andre for å gjøre det samme. Dog kommer det flere filmer, inkl. fra Guantanamo, som viser at det nettopp var "policy" å bedrive slikt. Ergo går ansvaret helt til tops! Kritikken er ensidig, og helt i tråd med vulgærmarxistenes læresetninger og analysemodeller. Det er Bush, Bush, Bush når det ikke er Sharon Sharon, Sharon. Du nekter å innse at konsekvensen av resonnementene dine er et tve-egget sverd som treffer deg i bakhue så det dundrer - hver gang. Derfor blir du en lite løsningsorientert person som kun løper den totalitære familiens ærend. Dette er en storm i et vannglass, og vil neppe ha noe å si i det store og hele. Enkelte demokrater prøver åpenbart å gjøre denne saken til en politisk hemsko for republikanerne i den forestående valgkampen, men det vil nok vise seg å bli en tabbe. Koalisjonen har en jobb å gjøre, og den vil de gjøre uavhengig av disse beskyldningene og verbal-psykologiske krumspringene som mediene bedriver. Som vi ser, så koster det stadig vekk redaktører og toppsjefer i mediene jobben. Du pisker løs på en død hest, sør. 0 Siter
Sør Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Kritikken er ensidig, og helt i tråd med vulgærmarxistenes læresetninger og analysemodeller. Det er Bush, Bush, Bush når det ikke er Sharon Sharon, Sharon. Du nekter å innse at konsekvensen av resonnementene dine er et tve-egget sverd som treffer deg i bakhue så det dundrer - hver gang. Derfor blir du en lite løsningsorientert person som kun løper den totalitære familiens ærend. Dette er en storm i et vannglass, og vil neppe ha noe å si i det store og hele. Enkelte demokrater prøver åpenbart å gjøre denne saken til en politisk hemsko for republikanerne i den forestående valgkampen, men det vil nok vise seg å bli en tabbe. Koalisjonen har en jobb å gjøre, og den vil de gjøre uavhengig av disse beskyldningene og verbal-psykologiske krumspringene som mediene bedriver. Som vi ser, så koster det stadig vekk redaktører og toppsjefer i mediene jobben. Du pisker løs på en død hest, sør. Så var du sleng i veggen så hardt at du babler om marxister igjen. Vedr. din påstand om at dette er en storm i et vannglass: http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article227164.ece 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Skrevet 17. mai 2004 Så var du sleng i veggen så hardt at du babler om marxister igjen. Vedr. din påstand om at dette er en storm i et vannglass: http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article227164.ece Du må gjerne strø om deg med vulgære uttrykk og spydigheter, det berøver bare deg selv for den lille troverdigheten du måtte ha. Hva linken din angår, for meg er det revnende likegyldig hva slags troverdighet Bush-administrasjonen har, eller hvordan de gjør det på meningsmålinger. Det viktige er at jobben de påtok seg i Irak blir gjennomført. Og det blir den, uavhengig av hvem som sitter i det Hvite Hus. (jeg anser det som usannsynlig at Michael Moore blir president) At ordet «marxist» eller «marxist-leninist» svir som piskeslag på ryggen din er kanskje ikke så rart, det er jo fellesnevneren for den totalitære familiens barnetro på den krisa som skal til for å realisere drømmen om kaos og kupp. Det er bare din politiske ideologi som hjemsøker deg, sør, og der er visst jeg ditt verste mareritt. Smerteskrikene dine viser bare hvor presis jeg treffer. 0 Siter
Grip Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Du må gjerne strø om deg med vulgære uttrykk og spydigheter, det berøver bare deg selv for den lille troverdigheten du måtte ha. Hva linken din angår, for meg er det revnende likegyldig hva slags troverdighet Bush-administrasjonen har, eller hvordan de gjør det på meningsmålinger. Det viktige er at jobben de påtok seg i Irak blir gjennomført. Og det blir den, uavhengig av hvem som sitter i det Hvite Hus. (jeg anser det som usannsynlig at Michael Moore blir president) At ordet «marxist» eller «marxist-leninist» svir som piskeslag på ryggen din er kanskje ikke så rart, det er jo fellesnevneren for den totalitære familiens barnetro på den krisa som skal til for å realisere drømmen om kaos og kupp. Det er bare din politiske ideologi som hjemsøker deg, sør, og der er visst jeg ditt verste mareritt. Smerteskrikene dine viser bare hvor presis jeg treffer. Ei ung kvinne som pekte på pikken til en saddam-gestapist, er det "overgrepet" som har dekt førstesidene en stund nå. Dessuten fikk de også være vitne til litt live sex, så vidt jeg skjønner. Generelt sett må man vel kunne si at saddams krapyl får for lite juling. En gjeng som i årevis har mishandlet og drept hundretusener, må gjerne forhøres litt tøft. Vi ser en annen vei, og håper irakerne selv kan overta boet om en god måned. Sør sitter vel nærmest og rister av fryd over å kunne vise til "overgrepene". Men vi kan slappe av. Selv sør må innse av veien tilbake for saddam - av de totalitære siste helter - blir tung og lang. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Skrevet 17. mai 2004 Ei ung kvinne som pekte på pikken til en saddam-gestapist, er det "overgrepet" som har dekt førstesidene en stund nå. Dessuten fikk de også være vitne til litt live sex, så vidt jeg skjønner. Generelt sett må man vel kunne si at saddams krapyl får for lite juling. En gjeng som i årevis har mishandlet og drept hundretusener, må gjerne forhøres litt tøft. Vi ser en annen vei, og håper irakerne selv kan overta boet om en god måned. Sør sitter vel nærmest og rister av fryd over å kunne vise til "overgrepene". Men vi kan slappe av. Selv sør må innse av veien tilbake for saddam - av de totalitære siste helter - blir tung og lang. Helt klart. For min del kan de gjerne gi disse voldsapene litt av deres egen medisin, men de kan legge fra seg kameraene på utsiden. Araberne har en merkelig evne til å samle seg rundt sine islamistiske fettere mot de vantro, og særlig når en kvinne i uniform ydmyker en av Allahs vernepliktige. Men det er jo rørende å observere hvilken omsorg vulgærmarxistene har for disse sa(ddam)istene når de endelig møter noen som kan ta igjen. Men det virker jo unektelig litt dustete når det sitter 17.000 unger og vansmekter i Putins fengsler. For ikke å snakke om de 60.000 ungene som dør hver dag av sult. 0 Siter
Sør Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Du må gjerne strø om deg med vulgære uttrykk og spydigheter, det berøver bare deg selv for den lille troverdigheten du måtte ha. Hva linken din angår, for meg er det revnende likegyldig hva slags troverdighet Bush-administrasjonen har, eller hvordan de gjør det på meningsmålinger. Det viktige er at jobben de påtok seg i Irak blir gjennomført. Og det blir den, uavhengig av hvem som sitter i det Hvite Hus. (jeg anser det som usannsynlig at Michael Moore blir president) At ordet «marxist» eller «marxist-leninist» svir som piskeslag på ryggen din er kanskje ikke så rart, det er jo fellesnevneren for den totalitære familiens barnetro på den krisa som skal til for å realisere drømmen om kaos og kupp. Det er bare din politiske ideologi som hjemsøker deg, sør, og der er visst jeg ditt verste mareritt. Smerteskrikene dine viser bare hvor presis jeg treffer. Enda mer marxist-vås fra deg - igjen et bevis på at du ikke evner å skrive annet enn vrøvl. 0 Siter
Grip Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Enda mer marxist-vås fra deg - igjen et bevis på at du ikke evner å skrive annet enn vrøvl. Kahn er nok inne på noe. Din systematiske rævslikking av all verdens fascist-svin og islamist-berme er påtakelig. 0 Siter
Sør Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Kahn er nok inne på noe. Din systematiske rævslikking av all verdens fascist-svin og islamist-berme er påtakelig. Du har selvsagt en link til et slikt innlegg skrevet av meg? Jeg har ingen problemer med å finne innlegg hvor du gjør nettopp det du nevner - sier deg enig med Saddam og Osama i at MR ikke er vesentlige for "fienden". 0 Siter
Grip Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Du har selvsagt en link til et slikt innlegg skrevet av meg? Jeg har ingen problemer med å finne innlegg hvor du gjør nettopp det du nevner - sier deg enig med Saddam og Osama i at MR ikke er vesentlige for "fienden". Din motstand mot alle grep mot Saddam trengs ikke dokkumenteres. Det er tydelig for alle som gidder å lese dine skriverier at du helst hadde sett at saddam fikk fortsette sitt skrekkregime. 0 Siter
Sør Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Din motstand mot alle grep mot Saddam trengs ikke dokkumenteres. Det er tydelig for alle som gidder å lese dine skriverier at du helst hadde sett at saddam fikk fortsette sitt skrekkregime. *ler* Det er så morsomt når du blir så desperat at du så åpenbart lyver så det renner av deg. 0 Siter
Grip Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 *ler* Det er så morsomt når du blir så desperat at du så åpenbart lyver så det renner av deg. Benekter du at du var motstander av invasjonen? 0 Siter
Sør Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Benekter du at du var motstander av invasjonen? Nei, selvsagt ikke. Men du snakket om støtte til Saddam, og ikke om å være imot invasjonen. Det er to HELT forskjellige ting. Å være motstander av en idiot-strategi innebærer selvsagt ikke at man støtter Saddam. Nå har det, i ettertid, vist seg at strategien var enda mer mislykket enn det vi hadde fryktet. USA står fast i et nytt Vietnam. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Nei, selvsagt ikke. Men du snakket om støtte til Saddam, og ikke om å være imot invasjonen. Det er to HELT forskjellige ting. Å være motstander av en idiot-strategi innebærer selvsagt ikke at man støtter Saddam. Nå har det, i ettertid, vist seg at strategien var enda mer mislykket enn det vi hadde fryktet. USA står fast i et nytt Vietnam. Det er vel drøyt å si at det er et nytt Vietnam, men det kan fort bli det. Nå i løpet av sommeren, pøser de på med fler soldater enn noen sinne... Blodbad. "The finest people in the world"--- 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.