Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest stoiker
Skrevet

Slo meg løs og kjøpte festdrakt til meg selv i går! Bare juks, selvsagt, men den satt som et skudd og jeg falt for fristelsen.

Fant fram sølvnålene mine,og så er de anløpne! Det vil si svarte og trenger en puss. Men hvordan er det man gjør det igjen?

Jeg er selvsagt redd for svarte flekker på den hvite blusen! Noe sier meg at jeg først pusser "sølja" og så vasker den i Zalo - men er det riktig?

Siden jeg er sikker på at det er noen eksperter her inne, spør jeg derfor - hvordan pusse nålene?

(De er fulle av kriker og kroker - er tinnsmykker som er forsølvet)

Fortsetter under...

Skrevet

Vanlig sølvpuss,tannkost og skylle i vann etterpå.

God 17.mai:o)

Skrevet

Du har vel ikke en boks eller flaske med flytende sølvpuss?

Det aller enkleste er nemlig å legge sølvet noen sekunder i dette, skylle godt, og vips - rene søljer på no time.

Gjest stoiker
Skrevet

Vanlig sølvpuss,tannkost og skylle i vann etterpå.

God 17.mai:o)

Supert, begge to! Takk for hjelpen!

(Da er det bare å få lagt opp stakken, da...det tar visstnok noen dager - fikk jeg høre i butikken - jeg må vel ta natta til hjelp. ...)

God 17. mai!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...