Gjest i dag vil jeg være anonym Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Hei! Skal på jobbintervju til uka. Vet at jeg kommer til å bli spurt om mine negative sider. Kan ikke se at jeg har noen negative sider som har betydning for den jobben jeg har søkt. Virker vel ganske teit da, liksom så perfekt??? Noen råd??? -trenger hjelp- 0 Siter
Elis31 Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 At man er sta kan være en negativ side som også er ganske positiv. Det samme gjelder sikkert for utålmodig. 0 Siter
Gjest dame, 30 Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Har vært i den situasjonen selv. Kom ikke på noe negativt om meg selv, selv om jeg hadde prøvd å forberede meg på det også :0) Sa noe helt banalt, som definitivt er ubetydelig for jobben, og heller fikk meg til å fremstå som umoden. Men jobben fikk jeg! I den jobben er det viktig å være psykisk sterk og at dette skal vise. Mulig at det veide opp for min manglende evne til å finne noe negativt av betydning. 0 Siter
soleil Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Hvis du ikke har noen negative sider så kan det likevel hende du har noen positive sider som kan være negative om man dyrker dem for hardt? Er du fleksibel eller regelstyrt? For mye av det ene eller det andre kan være negativt. Har du noen områder du kan forbedre deg på eller der du trenger utvikle deg? "Jeg kan bli flinkere til...." "Jeg jobber med å bli bedre på å.." Ikke tenk bare personlige egenskaper, men også litt praktisk. 0 Siter
mrxx Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Det er ikke bare om du har negative sider i forhold til jobben de ønsker å finne ut, men også om du kjenner deg godt selv. De som ikke gjør det kan oppføre seg rart og dumt til stor irritasjon for andre og skape ett dårlig miljø, uten å skjønne at de oppfører seg dumt. Så forsøk å finne ut av det, de fleste av oss kan skrive mange A4 sider om våre positive sider og kan ikke finne på ett eneste ord om det negative. Men se på de positive sidene dine og se om noe der kan være negativt. Det du ser på som postivt, behøver ikke nødvendigvis være det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.