M83S Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Hei alle sammen! Jeg vil bare ønske dere alle sammen en kjempe super 17.mai i morgen! Syntes det er viktig at man også skriver om oppturer her inne på psykiatri forumet, for det er så mange av oss som trenger et nytt håp i hverdagen. Et håp om å få det bedre. Derfor vil jeg dele med dere at jeg har hatt en grei dag i dag Har vel ikke hatt en BRA dag i dag, men har gått helt greit. Og det er nok for meg til å få et nytt håp, om at kanskje morgendagen blir bedre... og dagen etter der kanskje blir enda bedre... og at jeg kanskje kommer til å bygge meg gradvis opp igjen. Det kommer nok til å komme utallige nedturer, før jeg er ordentlig på beina igjen. Men, da kan jeg bare tenke tilbake på dagen i dag, og huske at på 16.mai, da gikk det egentlig ganske greit. Jeg har vært laaangt nede de siste 3 mndene... og vil bare si til alle dere som sliter, har problemer med angst, depresjon og andre psykiske problemer... Det kommer en bedre dag!! Kanskje ikke i morgen, men snart... Og en bra dag, kan man leve lenge på. Så håper jeg at alle dere som har det vondt klarer å kose dere litt på 17 mai hvertfall... Kos&Klem 0 Siter
firebird1365380441 Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Er helt enig at det er vel så viktig å dele oppturer som det er å dele nedturer! Selv har jeg opplevd en skikkelig heidundrende opptur i dag og den kommer jeg til å leve på i lang, lang tid framover. Den som lever får se, vet dere! Men jeg skal være veldig enig i at det kan være forbaska vanskelig å leve noen ganger.....Det finnes dager da jeg bare ønsker å dø.Men troen og håpet om at det kommer bedre dager har reddet meg mang en gang. Jeg håper at alle dere her inne på DOL finner håp og styrke og livsmot til å fortsette å leve, selv om livet kan være et sant helvete innimellom. You go, people! Don't give up! Stay strong even when life is a bitch! Stor trøsteklem fra en håpefull 0 Siter
Gjest Ikke sant? Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 SÅÅ kjekt å høre noen oppmuntrende ord i en grå hverdag,selv om dagen i dag har vært grei for meg også Var faktisk lykkelig..og det er så skjeldent, at når det først kommer så nyter jeg det fult, og spør ikke meg selv hvorfor plutselig,men blir glad for at det faktisk er sånn:) Gruer meg og gleder meg til hver dag,men alikevel så gjør jeg mitt beste, og håper at en dag kan jeg kanskje være lykkelig en lang stund.. (ikke bare tre dager, også er det på`n igjen) Lykke til videre Det fins nok håp for oss alle,det er bare det at av og til er det vanskelig å se lys i tunnelen,men det gjelder å være tålmodig så ordner nok alt seg 0 Siter
Gjest twisted83 Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Så koselig med et slikt innlegg da En riktig god 17.mai til deg også! Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.