Gå til innhold

17. mai... eh hurra

måneogsolskyerogvindogblomsterogbarn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17.mai, føler meg alltid så totalt mislykket på slike festdager. Tror det henger igjen fra da jeg var liten, da jeg absolutt måtte gå i det idiotiske toget, helt venneløs, og følte meg så ukomfortabel med all oppmerksomheten, i klær som jeg følte meg stygg i. Det var alltid så mye stress med å finne fine klær, jeg begynt alltid å gråte i butikken når jeg så meg i speilet fordi jeg følte meg så stygg og dum, og moren min ble sint fordi jeg ikke kunne oppføre meg normalt. Jeg var bare lei meg, men hun skjønte meg ikke. Hun ble sur for at jeg ikke kunne være et normalt barn som ikke klarte å få venner og ikke likte å gå i tog og rope hurra. Hvorfor måtte jeg absolutt gå i tog? Hvorfor kunne jeg ikke få slippe? Husker at jeg følte meg på utstilling, her er et bevis på mislykketheten. Tror det henger igjen ennå. Ennå, nå har jeg venner, men jeg føler meg likevel alene. Dritt dag.

Takk for klemmen, gir deg en tilbake! Nå skal drikke!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147054-17-mai-eh-hurra/#findComment-933092
Del på andre sider

Gjest ikke mas og ikke kjas

alle vi som av en eller annen grunn mistrives med alle disse folka i finstasen og masse gjøremål, avtaler, og Orden på Tradisjonene:

Vi kunne gått en fin tur i skogen og sett på solenog skyeneogblomsteneog mosenogsteneneog røtterogtrær. Og sittet og hørt hvor stille og fint det var, og ingen hurra-rop, men fine små pippipper!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147054-17-mai-eh-hurra/#findComment-933095
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

alle vi som av en eller annen grunn mistrives med alle disse folka i finstasen og masse gjøremål, avtaler, og Orden på Tradisjonene:

Vi kunne gått en fin tur i skogen og sett på solenog skyeneogblomsteneog mosenogsteneneog røtterogtrær. Og sittet og hørt hvor stille og fint det var, og ingen hurra-rop, men fine små pippipper!

Det er det som er det fine med Norge (og andre demokratier), og som er grunnen til at vi feirer, at vi kan gjøre akkurat det vi vil - borgertog eller fjelltur - ditt valg :-)

Gratulerer med Dagen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147054-17-mai-eh-hurra/#findComment-933138
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...