Gå til innhold

Bekymringsangst eller er d noe annet??

Anbefalte innlegg

Gjest ballong jenta

Sitter foran datan og skriker av dårlig samvittighet.Har akkurat ringt og sagt fra på jobb at jeg ikke kan komme på seinvakt i dag. Vet de får vanker med å få folk til å jobbe for meg og det er en grusom følelse. Har i lang tid følt meg dårlig. svimmel, verker i kroppen, slapp og bare trøtt. Det som skjer når jeg føler meg slik er at jeg begynner å tenke, er jeg syk eller er det bare psykisk syk jeg er?? har nylig startet min yrkeskariere og syntes det er grusomt å ikke kunne møte opp på jobb. Tror rett og slett at jeg har fått angst for å gå på jobb...!? Gruer meg veldig før jeg skal på jobb, men har likevel kommet meg avgårde. Må legge til at jeg trives kjempegodt på jobb og alt er bare fryd og gammen der. Må også innrømme at dagene her hjemme er fullbooket fra tidlig morgen og til kveld hver dag,, så det kan jo være at jeg er utslitt. Skal ihvertfall bestille meg legetime i morgen så får hun evn. henvise meg til psykolog. For slik greier jeg ikke å gå lenger. Føler på en måte også presset fra familien om at nå som jeg er ferdig med utdanningen så må jeg jammen jobbe og tjene penger. Kan også nevne at jeg sleit veldig med examensangst under studiene, noe jeg fikk sobril for.

Utrolig rotete skrevet dette, men jeg håper det er noen som skjønner problemet mitt. Jeg vil jo så gjerne være frisk:

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147060-bekymringsangst-eller-er-d-noe-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dækkebarebare

Kan si så mye som at jeg kjenner igjen det der, men at problemet bare blir verre dersom du skipper jobben. Vet at det er beintøft, men du burde presse deg selv til å gjennomføre arbeidet ditt. Det er utrolig deilig etterpå å vite at du mestret det som var vanskelig. I tillegg syns jeg du burde snakke med lege evt. psykolog om problemet, for det kan fort bli mye større enn det er nå. Ikke gi opp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...