Gjest batseba Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg har gått på zoloft, 75 mg i drøyt et halvt år. Det har tatt vekk noe angst og depresjon, men det jeg har slitt mest med, energiløshet og slitenhet har ikke blitt noe bedre, snarere værre. Jeg opplever fremdeles kvalmeanfall i perioder, men ikke så ille som i opptrapningsfasen. For å se om jeg kunne bli bedre, fikk jeg Tolvon, 10 mg i tillegg. da ble jeg forferdelig sliten, utmattat og trengte enda større mengder søvn. etter en måned sluttet jeg fordi det ikke var til å holde ut lenger. Men nå, et par måneder etter dette så føler jeg meg fremdeles dårligere enn før jeg startet med Tolvon. Kan Tolvonen fremdeles være grunnen til dette? Og er det slik med zoloft at den mister virkningen etter en stund? De siste månedene har jeg fått igjenn både angstanfallene og depresjonen slik den var før jeg begynte med zoloft. Må man da bare fortsette å trappe opp? I såfall, hvor lange må en gjøre det, og tar denne "opptrappinga" aldri slutt? Og vil jeg bli bare dårligere og dårligere om jeg slutter etter enda større doser? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147088-zoloft-m%C3%A5-%C3%B8kes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
rodell Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg har erfaring både med Zoloft og Tolvon (Mianserin), også i kombinasjon. Tolvon brukte jeg mest fordi man blir trett av den, og jeg hadde søvnvansker. Men Tolvon gav også en del "hangover" slik at det ble tungt å komme i gang med dagen, selv om jeg sov godt om natten. Zoloft brukte jeg i en lengre periode enn deg, men opplevde etterhvert at den ikke virket så godt lenger. Dette kunne jo skyldes at jeg ble dårligere, eller at virkningen avtok på en eller annen måte. Jeg skiftet etterhvert til en annen type medisin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/147088-zoloft-m%C3%A5-%C3%B8kes/#findComment-933341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.