Gå til innhold

orker ikke være på dps lenger

Anbefalte innlegg

Gjest zuuul

Skulle tilbake i kveld, men jeg orker ikke være der mer. Jeg slo av mobilen så de ikke skulle ringe etter meg. Men så måtte jeg slå den på, for å lagre et nr... Da ringte det øyeblikkelig. Fikk lov til å la være å komme før i morgen. Hade klikk. Men så ringte hun tilbake fordi jeg må ta medisiner. FAEN jeg orker ikke tilbake. Jeg kommer bare for å hente medisinene, sa jeg. Skal hente medisiner for flere dager så jeg slipper være der på en stund... Er lei ass, vært der et år. Når skal de skrive meg ut?????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/147091-orker-ikke-v%C3%A6re-p%C3%A5-dps-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...