Gjest arghhh Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Noe med nicket ditt gjør at du provoserer nesten uten å si noe. Sikkert fordi det er så utrolig teit? 0 Siter
tonil Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Vi skal ha torsk og grønnsaker i dag. Og litt potet da. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Noe med nicket ditt gjør at du provoserer nesten uten å si noe. Sikkert fordi det er så utrolig teit? jaha. Hvorfor blir du provosert av det da? Hvorfor er det utrolig teit? Fordi du er skikkelig arghhh fra før kanskje?? Uansett: jeg er litt lei FU'ene som spør om alt mulig (u)interessant, så det var en liten provo i det...... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 jaha. Hvorfor blir du provosert av det da? Hvorfor er det utrolig teit? Fordi du er skikkelig arghhh fra før kanskje?? Uansett: jeg er litt lei FU'ene som spør om alt mulig (u)interessant, så det var en liten provo i det...... ps:..dessuten kunne det hende jeg fikk noen gode idéer. Du også, kanskje? 0 Siter
Gjest arghhh Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 ps:..dessuten kunne det hende jeg fikk noen gode idéer. Du også, kanskje? gode ideer? 0 Siter
Mistera Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 ps:..dessuten kunne det hende jeg fikk noen gode idéer. Du også, kanskje? Ikke bry deg om vedkommende... syntes nicket ditt er kult jeg:) Men når det gjelder middagen så er jeg like blank som deg... Skulle gjerne hatt tips jeg å 0 Siter
serendipity Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Pitabrød med salat, mais, agurk, tomat, kjøttdeis med Taco krydder, rømme og salsa saus! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Det har jeg ikke planlagt enda. Men tror kanskje det blir noe kjedelig. Pølser og pommes frites eller kjøttboller. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Ikke bry deg om vedkommende... syntes nicket ditt er kult jeg:) Men når det gjelder middagen så er jeg like blank som deg... Skulle gjerne hatt tips jeg å takk .. --vin til maten får du iallfall! 0 Siter
Mistera Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 takk .. --vin til maten får du iallfall! mmmm:) 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Idag blir det fiskegrateng, pasta, babygulrøtter og hollandaisesaus. 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Tunfisk og mais + + + Er ikke helt sikker enda. 0 Siter
Gjest bullebulle Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 gode ideer? Marinert kyllingfilet med pasta og tomatsaus. Marinade: litt olje, litt sitron/eddik, knust hvitløk og andre krydder etter smak og behag. 0 Siter
Tornerose Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Skal grille krydrete kjøttdeig spyd, tilbehør er hjemmelaget potetsalat. 0 Siter
Gjest hannah b Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Du kan da ikke rope ut "fuuuu" på den måten...det er direkte uforskammet ;-) på min dialekt betyr nemlig "fu" det samme som "ræva" :-)) men vittig var det! Og til middag skal jeg ha taco. bon apetitt. 0 Siter
Ulrikke Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Pastasalat med ost og skinke eller reker eller.. tja... det jeg finner Baguetter til, og tzatsiki så klart. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Hjemmelaga italiensk pizza. Har fått en superoppskrift av naboen som er kjøkkensjef. Smaker akkurat som "ute". ) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Du kan da ikke rope ut "fuuuu" på den måten...det er direkte uforskammet ;-) på min dialekt betyr nemlig "fu" det samme som "ræva" :-)) men vittig var det! Og til middag skal jeg ha taco. bon apetitt. *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.