mariaflyfly Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Gammel tråd, men lager du 4 tallerkenstore pizzaer eller litt større ut av denne deigen? Hmmm, 6 dl vann?! Da får du minst 8 porsjonspizzaer ut av deigen. Det gjør ihvertfall jeg, men jeg kjevler veldig tynt, liker pizzaen best da Nå hadde du flaks at jeg var innom, jeg sitter på flyplassen. Håper du får god pizza i kveld 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Hmmm, 6 dl vann?! Da får du minst 8 porsjonspizzaer ut av deigen. Det gjør ihvertfall jeg, men jeg kjevler veldig tynt, liker pizzaen best da Nå hadde du flaks at jeg var innom, jeg sitter på flyplassen. Håper du får god pizza i kveld På reisefot? Uansett: Gooood tur! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 På reisefot? Uansett: Gooood tur! Bare den sedvanlige annenhver-uke-ruta Digg å ha pc mens jeg venter 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Bare den sedvanlige annenhver-uke-ruta Digg å ha pc mens jeg venter Ah, den turen, ja. :-) Har en følelse av at _alle_ jeg kjenner reiser på ferie i disse dager, bare ikke jeg. Og forsåvidt ikke du heller. :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Hmmm, 6 dl vann?! Da får du minst 8 porsjonspizzaer ut av deigen. Det gjør ihvertfall jeg, men jeg kjevler veldig tynt, liker pizzaen best da Nå hadde du flaks at jeg var innom, jeg sitter på flyplassen. Håper du får god pizza i kveld Åja, du skrev at du fikk 4-5 pizzaer, så jeg bare lurte på hvor store de er. Da er det nok til tre personer da hvertfall. Hehe.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Hmmm, 6 dl vann?! Da får du minst 8 porsjonspizzaer ut av deigen. Det gjør ihvertfall jeg, men jeg kjevler veldig tynt, liker pizzaen best da Nå hadde du flaks at jeg var innom, jeg sitter på flyplassen. Håper du får god pizza i kveld Og god tur ;O) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Hmmm, 6 dl vann?! Da får du minst 8 porsjonspizzaer ut av deigen. Det gjør ihvertfall jeg, men jeg kjevler veldig tynt, liker pizzaen best da Nå hadde du flaks at jeg var innom, jeg sitter på flyplassen. Håper du får god pizza i kveld Må spørre litt mer jeg. Skal den stekes nederst eller midt i ovnen? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Må spørre litt mer jeg. Skal den stekes nederst eller midt i ovnen? I midten Sett gjerne platene inni ovnen mens den varmes opp, så blir effekten ennå bedre når du skal steike pizzaene i varm så varm ovn som mulig. Og unngå bakepapir. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.